pielęgnacja włosów - Hair Coif - OPINIA

Jakiś czas temu, dokładnie ponad miesiąc temu miałam okazję skorzystać z usług fryzjerskich salonu Hair Coif w Częstochowie (szczegóły tamtej wizyty TUTAJ). Podczas owej wizyty dostałam kosmetyki, które do mojego typu włosów dobrała profesjonalna fryzjerka. Obiecałam wszystkie produkty przetestować i napisać o nich kilka słów. Do testowania miałam szampon tonizujący, maskę odżywczą oraz serum.
Szampon tonizujący Neutral Exigence do częstego stosowania - mam włosy szybko przetłuszczające się, myję je co drugi dzień i już po 24h moja czupryna zawsze była lekko przetłuszczona. Odkąd stosuję szampon tonizujący, kondycja moich włosów jest dużo lepsza. Fryzura na drugi dzień nadal wygląda świeżo i ładnie, a włosy nie przetłuszczają się tak szybko jak wcześniej. Już podczas samego mycia czuć różnicę, włosy są gładkie i oczyszczone ze wszystkich toksyn. Nigdy wcześniej po zastosowaniu samego szamponu moje włosy nie były tak gładkie.
Maska odżywcza do włosów farbowanych Color Exigence o działaniu natychmiastowym. Zawsze trzymam ją na włosach około 3-5 minut, dobrze się zmywa, nie jest tłusta, ani ciężka (co przy niektórych maskach było podstawą). Świetnie odżywia i nawilża włosy. Włosy już się nie puszą, są wygładzone, kolor jest intensywniejszy i ma większy połysk.
Serum wygładzająco-nabłyszczające Liss Exigence - zawsze stosuję go przed prostowaniem. Ma przyjemny zapach i sprawia, że moje niesforne włosy są wygładzone. Ułatwia też sam proces prosotowania włosów, który teraz zajmuje mi znacznie mniej czasu niż kiedyś. To wszystko za sprawą olejków eterycznych, które  nawilżają włosy, szybko się wchłaniają i nie pozostawiają tłustego filtru. Po zastosowaniu serum mam prostą i zdyscyplinowaną fryzurę.

Szczerze mówiąc ciężko mi powiedzieć, który kosmetyk miał największy wpływ na kondycję moich włosów, bo stosuję je wszystkie razem. Myślę, że ich składniki nawzajem się uzupełniają. Zielona herbata, która jest w większości kosmetyków sygnowanych marką Hair Coif doskonale sprawdza się na moich włosach. Po kilku tygodniowej kuracji przy ciągłym używaniu szamponu, maski oraz serum od Hair Coif moje włosy mniej się przetłuszczają, są zdrowsze, mocniejsze, odżywione, wygładzone, zdyscyplinowane i błyszczące. Jestem zachwycona tymi trzema produktami i jestem pewna, że kupię je ponownie. Jedyny minus jaki zauważyłam podczas stosowania kosmetyków to elektryzowanie się. Tylko nie jestem pewna czy to bezpośredia wina używanych kosmetyków czy wpływ zimy.

10 komentarzy:

  1. ciekawi mnie ta maska;)wypróbowałabym z wielką chęcią

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam do czynienia z tymi kosmetykami gdyż jestem wierna TIGI ale czasami warto postawić na coś i spróbować czegoś nowego ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja Kochana! :) ja z maski jestem bardzo zadowolona, szampon też spoko ale jakoś i tak włosy mi się przetłuszczają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* mnie co prawda też sie przetłuszczają, ale teraz zamiast po jednym dniu to po dwóch, więc uważam to za duży postęp ;D

      Usuń
  4. Taki szampon bardzo by się przydał moim włosom, najważniejsza inwestycja to ta w cerę i włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna recenzja, bardzo przydatna! Jestem tu po raz pierwszy ale teraz wiem że będę tu wpadać częściej. W wolnej chwili zapraszam Kochana do siebie www.meetmyfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  6. warte wypróbowania zwlaszcza maska

    OdpowiedzUsuń
  7. super

    z pozdrowieniami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam problem z elektryzowaniem się włosów, używałam różnych specyfików, żeby temu zapobiec - na marne. Zima robi swoje ;) kaptury, czapki..

    Pozdrawiam Cię serdecznie
    + zapraszam do siebie :)

    Karola

    OdpowiedzUsuń