blouse which should be a dress

Z byciem wysokim wiążą się nie tylko plusy, ale i minusy (w tym wypadku skupię się na minusach związanych z modą). Dajmy na to chcesz nosić obcasy, gdy masz 179 cm wzrostu staje się to problematyczne... Głównie z racji tego, że nie chcesz wyglądac jak żyrafa. Poza tym gdy jesteś wysoka masz większą stopę, a co za tym idzie i owe obcasy w rozmiarze 40 czy większym nie wyglądają już tak korzystnie jak w przypadku osób o mniejszym rozmiarze obuwia. Kolejnym problemem jest, prosta sprawa, zakup spodni. W dzisiejszych czasach większość sieciówek i producentów jest przygotowana na "wysokich klientów", ale nie zawsze... Wielokrotnie zdarzało mi się, że miałam ochotę nabyć nową parę jeansów, ale po ich przymierzeniu wyglądałam niczym dziecko, które, jak to mój tata zwykł mawiać "ma wodę w piwnicy". Kolejnym problemem związanych z nabywaniem odzieży, jest zakup sukienki. Statystyczna Pani o wzroście 165 cm nie ma problemu z długością swojej kreacji, ale taka Pani, która ma 180 cm i więcej, będzie już miała problem z centymetrami... Mini staje się ultra krótka lub po prostu nie jest sukienką i zamienia się w bluzkę. Ot tak, proste życie wysokiej kobiety...

/ bluzka, okulary - SammyDress / spodnie - Vila / buty - Deichmann /

37 komentarzy:

  1. Nie wiem jak jest byc wysokia za to wiem jak jest byc niska !! Ogolnie wolalabym byc wyzsza ;) moglabys mi oddac pare centymetrow i obydwie bylybysmy zadowolone ;) a jesli chodzi o stylizacje piekna jest motyw kratki bardzo mi sie podoba !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak by się tylko dało oddać i zabrać komuś parę centymetrów to chętnie bym się pisała na taką akcję ;D dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  2. bluzeczka bardzo fajnie komponuje sie ztwoja uroda;] u mnie 3 post od gory konkurs z sammy dress jesli masz ochote zapraszam:))

    http://nattalja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your booties!

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz Kalinko ! Gratuluję świetnej stylizacji oraz zdjęć !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, dziękuję ;* to nie tylko moja zasługa, ale i fotografa ;)

      Usuń
  5. aj ja niby jestem sporo niższa ale ze spodniami mam podobny problem, ogólnie w pasie noszę XS ,ale z długości są do połowy łydki haha i po prostu rzadko kiedy mogę kupić sobie spodnie dopasowane do swojej sylwetki ;/

    Piękna krata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak z dopasowaniem w pasie tez bywają problemy, ale to wina producentów, bo nie biorą pod uwagę, że można być szczupłym i niskim bądź bardzo szczupłym i wysoki... później ciężko dopasować spodnie, które będą idealnie dopasowane w pasie, na pupie i na długość :/

      Usuń
  6. Bluzeczka jest mega! Nie mogę się napatrzeć! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie ten sam problem miałam z sukienką w której foty robiłam wczoraj , miała być kiecka jest bluzka od biedy tunika haha ja mam 176 cm wzrostu ale wiesz co , co do obcasów to mam w nosie że często mam w nich 190 albo i więcej lol i zero garbienia się , ale z ciuchami masz rację bywają problemy , a to rękaw , a to nogawka zbyt krótkie :/

    Twoja kratkowa bluzka jest cudowna , pewnie że fajnie by było gdyby była kiecką ale tak możesz ją zawsze do rurek czy do skórzanych leggów nosić <3 mega ma ten suwak przez cały tył <3

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty z twoimi nogami do samego nieba i obcasami wyglądasz zabójczo!! nie wybrażam sobie Ciebie inaczej, do Ciebie obcasy pasują ;) ja mam jeszcze ten problem, że gdybym zaczeła nosić obcasy powyżej 3 cm to moj chłopak wyglądal by przy mnie jak mój młodszy, mniejszy brat... więc odpada ;)) ale dobrze mi jak jest, już zdąrzyłam się przez lata przyzwyczaić, że obcasy nie dla mnie ;D

      oj tak, fajnie by było mieć taką kraciastą sukienkę, ale akurat ta dobrze prezentuje się jako bluzka, więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ;) a no i ze spodniami faktycznie wygląda super ;)

      dzięki <3 buziaki!

      Usuń
  8. podobają mi się twoje minimalne dodatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwierz mi, że też zdarzyło mi się raz kupić sukienkę, która na modelce była do pół uda, a na mnie do tyłka. Ale twoja wygląda bardzo ładnie i tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D mam nadzieję, e dobrze wyglądała z czymś pod spodem ;)

      Usuń
  10. gdzie ty mieszkasz, że u ciebie tak ciepło? :D ja tu w czapie musze chodzic hahah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Częstochowa ;) od około tygodnia czy dwóch mamy temperaturę w granicach 6-10 stopni na plusie, czuć wiosnę w powietrzu ;D ale wieczorem czapa sie przydaje ;)

      Usuń
  11. ja mam problem zawsze z sukienkami, wszystkie są krótkie. Pamiętam jak kupowaliśmy sukienkę na wesele. Przejechaliśmy 3 galerie handlowe i każda dobrze leżąca była krótka, bardzo. ;\
    cudowna bluzka! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam ten ból, zwłaszcza jeżeli chodzi o poszukiwanie sukienki na wesele, to jest najtrudniejsze zadanie dla kobiety... a to za krótka, a to nie taka, a to za droga, ahh ;)

      Usuń
  12. Prosty strój ale całkowicie do mnie przemawia. Tak lubię !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam 170cm i mam nadzieję, że już nie urosnę. :D
    Ładny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna bluzko kiecka haha - ja tam bym mimo wszytsko nie narzekala :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna karta i pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zawszę zazdroszczę wyższym dziewczyną, bo sama jestem malutka ;p
    bluzka przepiękna, najładniejsza w kratkę jaką dotąd widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka jest niesamowita ! :) Ma interesujące zaszewki które nadają jej oryginalnego fasonu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie Ci w tej koszuli, przyjemny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja, krata coraz bardziej zaczyna mi się podobać :D
    Wspaniały blog i posty! Zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj Kochana, wiem coś o tym ;) niejedna i moja sukienka służy mi za tuniczkę ;))
    Slicznie wyglądasz :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne jeansy :)

    Pozdrawiam
    Aneta

    OdpowiedzUsuń