03 lutego 2014

dressing-gown

Płaszcze i swetry o kroju szlafroka bardzo mi się spodobały już na początku sezonu. Przez jakiś czas rozważałam zakup długiego szarego okrycia wierzchniego przewiązywanego w pasie z wielkim kapturem. Plany spełzły na niczym, bo jednak takowe płaszcze były, jak na moją kieszeń, zbyt drogie. Może jeszcze trafie na jakiś w sh... na pewno będę się rozglądać. Póki co mam sweter, który owy szlafrok przypomina, jest cudownie miękki, ciepły i ładny. Jak dla mnie mógłby być o rozmiar lub dwa większy, bo rękawy są zbyt krótkie, a o założenia kaptura na głowę mogę pomarzyć, a takowa rzecz w tym swetrze jest, więc fajnie by było móc z niej skorzystać. Minusem w swetrze jest to, że pozostawia małe "kłaczki", ale ogólnie jestem z niego zadowolna. Gdy będzie zimno zarzucę go na koszulkę, aby się ogrzać i wtulić w jego miękki materiał. 

/ sweter - DressLily TUTAJ / t-shirt - Ooh La La (Cz-wa) / spodnie - Vila / beanie - allegro / buty - Deichmann /

Jak to w większości przypadków współpracy blogerka - sklep, poproszono mnie o wyrażenie swojej opini na temat sklepu oraz produktów w nim sprzedawanym. Co do samej obługi sklepu DressLily ciężko mi się wypowiadać, ponieważ moje "zakupy" robiłam poza systemem przeznaczonym dla klientów. Ceny w sklepie są przystępne. Koszt przesyłki (jak w większości zagranicznych sklepów online) uzależniony jest od wagi zamawianych przedmiotów. Co do jakości swetra to myślę, że napisałam już wszystko. Z DressLily otrzymałam również torebkę (będziecie mogli obejrzeć ją w kolejnym poście). Torebka podoba mi sie bardzo, jest ładnie wykończona, a jakość taka sama jak w innych sklepach sieciowych typu H&M czy New Yorker. Daleki transport troszkę uszkodził jej "kształt", ale jestem pewna, że podczas użytkowania materiał się wyprostuje. 

20 komentarzy:

  1. kombinacja t-shirtu i swetra jest super, bardzo mi się podoba taka mieszanka faktur

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się ciesze, że się podoba ;)

      Usuń
  2. ślicznie! bardzo podoba mi się kolorystyka i ten sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny look! pozdrawiam!
    http://high-heeled-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. sweter i spodnie są świetne kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny jest ten sweter, wygląda na miluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli jest wygodnie tak jak to wygląda, to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny ten sweter ...wygląda tak mega milasio <3 !

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog :)

    zapraszam http://dstreet-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Ten sweter wygląda tak miło, jest niesamowity <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw ! Bardzo podobają mi się twoje spodnie :)

    OdpowiedzUsuń