10 lutego 2014

green coat

Płaszcze... Jesienią, zimą i na początku wiosny ciągle je nosimy. Stają się podstawą naszego wyglądu. W sieciówkach mamy ich mnóstwo, różne modele, kolory, materiały i wzory, ale tak naprawdę ciężko upolować fajny płaszcz w dobrej cenie. Należę do (nie zbyt licznego) grona osób lubiących krój oversize, najprościej mówiąc ciuchy o dwa rozmiary za duże. W takim stylu też szukam okryć wierzchnich, zwłaszcza, że zimą trzeba pod nimi upchać grubszy sweter czy kilku warstwowe odzienie chroniące przed zimnem. Pierwsze miejsce do którego udaje się na poszukiwanie "idealnego" płaszcza to second-hand. Niestety nigdy jeszcze nie udało mi sie trafić na ciekawy model, który zainteresowałby mnie do tego stopnia abym poszła z nim do kasy. Gdy już sh zawodzą wtedy wchodzi się na allegro, przegląda setki (co jest maksymalnie monotonnym zajęciem) aukcji w poszukiwaniu czegoś ciekawego. Czasem trafi się perełka, a czasem coś po prostu nam przypasuje. Biorąc pod uwagę drugą opcję, w moje ręce trafił zielony płaszcz ze zdjęć powyżej. Spodobał mi się (głównie ze względu na kolor), był niedrogi więc zalicytowałam, zapłaciłam i tak oto jest. Nie jest może on tym ideałem, którego nadal poszukuję, ale jest ciekawą odskocznią od sieciówkowych kopi spotykanych na każdej ulicy. 

/ płaszcz - allegro / bluzka, okulary - SammyDress / jeansy - Vila / 
torebka - Shada / pierścionki - Romwe / buty - Deichmann /

To już moja druga paczka od sklepu SammyDress. Poprzednim razem byłam pozytywnie zaskoczona dobrą jakością zamówionych tam rzeczy. Nie zawiodłam się i tym razem. W paczce przyszła do mnie bluzka z napisem o typowo sportowym kroju oraz bluzka (która z zamysłu jest sukienką) w kratkę. Obie rzeczy są bardzo ładne, odważyłabym się stwierdzić, że są ładniejsze niż na zdjęciach. Póki co możecie oglądać t-shirt, niestety nie w całej okazałości, bo jednak jeszcze aż tak ciepło tego dnia nie było, a w kolejnym poście będziecie mogli przyjrzeć się z bliska mojej sukienko-bluzce.

32 komentarze:

  1. WOW ! Piękne zdjęcia ! I bardzo ładny zestaw ! Powiem Ci że bardzo ciekawe zestawy tworzysz, a i widać że słońce jest Twoim przyjacielem, bo uwydatnia te kolorki ! :) Torebkę chcę taką samą !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja , pozdrawiam i zapraszam :)
    https://accelerated-heart-rate.blogspot.com/b/post-preview?token=ILKVH0QBAAA.govBk7tajquT8Tx3TnTspw.C2FgQGk7UD8ejYHybULyww&postId=8434226652043667850&type=POST

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe polaczenie ! Uwielbiam plaszcze !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie. Nic bym w tej stylizacji nie zmienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że się podoba :) dziękuję!

      Usuń
  5. Pięknie! Płaszczyk ma cudowny kolor - bardzo szlachetny. Uwielbiam ten odcień zieleni :))

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo lubie ten odcień zieleni ;) dziękuję Kochana ;* pozdrawiam!

      Usuń
  6. ten płaszcz jest cudowny! Przygarnęłabym taki z rękawem 3/4 do kolan ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki do kolan to ja też bym chciała i poluję na taki ;D

      Usuń
  7. fajny oversizowy plaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi. Świetny płaszcz, takiego koloru szukam...;)

    OdpowiedzUsuń
  9. znow cudny plaszcz i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniale!!!!

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Kala wyglądasz niesamowicie. Idealne połączenie i kolory.

    Mega mi się wszytsko podoba <3

    Buziaki, x
    Bambi

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się ten zestaw podoba :) nic bym w nim nie zmieniła :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana i strasznie się cieszę, że się podoba ;D pozdrawiam!

      Usuń
  13. Płaszcz jest wspaniały, ale torebka jeszcze lepsza!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny płaszcz i cudne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna torebka :)
    http://takpoprostuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. płaszcz sam w sobie mi się nie podoba, ale razem ze wszystkim jest ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zestaw świetny, bluzka i spodnie są mega,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia ,bardzo mi się podoba ta torebka :D
    ✿Zapraszam do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj ,zaobserwuj <----KLIK✿

    Będzie mi baardzo miło! <3

    OdpowiedzUsuń