08 lutego 2014

NEW IN: last shopping

beanie TUTAJ naszyjnik TUTAJ
bransoletka TUTAJ torebka TUTAJ
sweter TUTAJ
bransoletka TUTAJ
kurtka TUTAJ
buty TUTAJ
kraciasta bluzka TUTAJ t-shirt TUTAJ
sweter TUTAJ spódniczka TUTAJ

Znacie to uczucie kiedy ostatnie pieniądze wydajecie na ciucha? Jeżeli tak to wiecie co czułam kupując nową kurtkę i buty. Z jednej strony ze sto razy przed podejściem do kasy pytałam samą siebie czy oby na pewno warto, czy nie mam czegoś podobnego w domu i czy jestem pewna tego, że chcę wydać resztę swoich  (ostatnich) pieniędzy na nową rzecz, a przecież szafa pełna... Podczas walki rozsądku z estetyką, wygrało zamiłowanie do ubrań. Powiedziałam sobie, że jeżeli teraz tego nie kupię to później już się nie trafi (tak to już bywa na wyprzedażach, a zwłaszcza pod ich sam koniec), a przecież od zawsze chciałam taką kurtkę i fajne sportowe buty... Cóż teraz je mam, mam też mały dług wobec siebie samej i postanowienie... Nie kupować nic przez parę najbliższych tygodni. Ciekawa jestem czy w nim wytrwam...

/ bransoletki, naszyjnik, beanie, torebka, sweter - Shada / kurtka - Cubus / buty - Stradivarius /
/ bluzka, t-shirt - SammyDress / sweter, spódniczka - PersunMall /

FACEBOOK | INSTAGRAM | SPRZEDAM

25 komentarzy:

  1. Wow, świetne nowości! Kurtka z cubusa jest mistrzem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna biżuteria. Zakupy zawsze poprawiają mi humor :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdobycze!
    Pozdrawiam i zapraszam d obserwowania mojego bloga, postaram się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahah, znam to uczucie. niestety, czasem żałuję zakupu, ale gorzej się czuję, gdy coś odłożę, a później tego już nie ma.
    piękna czapka i naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  5. różowy sweterek, buty i naszyjnik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają ;) szczególnie naszyjnik i czapa !

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne rzeczy, podobają mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ciuchy, czekamy teraz na stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. IDEALNE
    pozdrawiam dziś ze słonecznej Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety moje postanowienia co do zakupów zazwyczaj kończą się podobnie jak u Ciebie :) Świetne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonale Cię rozumiem, nie raz i pewnie nie ostatni byłam w takiej sytuacji, że ostatnią kasę wydałam na szmatki :P haha I zrozum nas kobiety ;) hehe Ale ta kurtałka jest świetna, aż jestem ciekawa jej w zestawie :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, w takie postanowienia nie wierze, kilka tygodni to naaprawde dlugo :) btw. a na te adidasy ze stradivariusa sama sie skusilam i nie zaluje :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zielona bransoletka i naszyjnik są śliczne<3

    OdpowiedzUsuń