06 lutego 2014

shopper bag

Shoppery swego czasu były popularne do tego stopnia, że nosiła je co druga kobieta mijana na ulicy... Podobały mi się wtedy bardzo, ale zrezygnowałam z zakupu ponieważ nie chciałam być jak wszyscy. Taki typowy wybryk kobiecy, "ona ma to ja tego nie kupię", coś w tym jest. Zachodziło też duże prawdopodobieństwo, że podczas wizyty w kawiarni wyjdę z nie swoją torebką. Po latach powrócił do mnie jednak pomysł i chęć nabycia torebki w tym stylu. Zdecydowałam się na ten "klasyczny" czarny model shoppera. Z pomocą przyszedł mi sklep internetowy DressLily. Gdy w ich ofercie zauważyłam tę torebkę od razu stwierdziłam, że ją zamówię. Produkt dotar do mnie parę tygodni później i jestem z niego bardzo zadowlona. Piękna, pojemna torebka o fajnym kształcie, która pomieści wszystko czego potrzeba na długi dzień w pracy czy podczas załatwiania "papierkowej" roboty na mieście.

/ płaszcz - Troll / sweter - C&A / spodnie - F&F / naszyjnik - Diva / torebka - TUTAJ / buty - New Yorker /

33 komentarze:

  1. mam ją <3 tylko moja pochodzi ze sklepu Banggood a teraz czekam na wersję karmelową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Kobieta, Piękne zdjęcia ! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, że lubię Twój minimalizm, więc mi się podoba ten zestaw. Co do shoppera, ja swojego nie mam, właśnie dlatego, że tez nie chciałam "jak wszyscy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc to nie wiedziałam, że go lubisz ;P dziękuję ;*
      ja się na niego zdecydowałam, bo teraz już nie jest aż tak popularny, więc stwierdziłam, że mogę go mieć ;)

      Usuń
  5. Połączenie kolorów jest niesamowite!! Super!!!! tak 3maj kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że się podoba ;D będę sie starać ;) pozdrawiam ;*

      Usuń
  6. Bardzo lubię Twojego bloga, bo w przeciwieństwie do wielu bloggerek, Ty się ubierasz, a nie przebierasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak dużą radość i sprawiłaś mi pisząc ten komentarz ;D dziękuje ;*

      Usuń
  7. śliczny zestaw,
    sweterek jest piękny ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, ze bez usmiechu ale i tak swietnie wygladasz;))

    OdpowiedzUsuń
  9. BEAUTIFUL! :):) Love your outfit :) http://outsidefashioncatwalk.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny plaszczyk ! swietnie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo faja prosta torba , bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Shopper to jedna z nielicznych torebek, która dla mnie stanłęa na wysokości zadania. Wygląd i pojemność idealna dla mnie ;) piękny masz sweterek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna torba i sweter ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny jest ten sweter! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolejny świetny minimal ! a torebka nie tylko ładna ale i bardzo praktyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  16. bez shoppera ani rusz- torba idealna jaki caly zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wygladasz :D

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna torebka, takie klasyczne są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. torebka jest swietna. weszlam na strne sklepu i cena mnie zaskoczyla :) zaraz sobie taka sprawie :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń