always trendy



Jeżeli ktoś zapytałby mnie o coś co jest zawsze modne to pierwszą rzeczą jaka przyszła by mi do głowy byłyby paski... kolejno w kolejce byłaby czerń, krata i pastele. Dlaczego o tym wspominam? Bo jak pewnie wszyscy czytający ten tekst zauważyli, owe paski widnieją na zdjęciach powyżej. Dla większości ten wzór to codzienność, ale dla mnie to przełom. Nie przesadzaj, ktoś pomyśli, ok, ale... dla mnie, osoby ubierającej się non stop w ubrania gładkie, jednokolorowe, proste i mocno minimalistyczne to coś nowego. Sweter o oversize'owym kroju, w stonowanych barwach w paski, spodobał mi się do tego stopnia, że postanowiłam zaryzykować i założyć. Nosze się "na płasko", więc aby się zanadto nie poszerzać, postawiłam na klasyczne połączenie z nutką mocnego koloru dla kontrastu. Jest wzorzyście, ale i po mojemu... minimalistycznie. Pozdrawiam!

/ sweter, torebka, bransoletki - Shada / spodnie - Vila / buty - Centro / okulary - YesFor /

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo się cieszę, że sie podoba ;D

      Usuń
  2. Great bag and sweater!

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochalam sie w Twojej bransoletce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest idealnie! Paski u CIebie to rzeczywiście nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bransoletka, dodaje blasku całości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie ze zdecydowałaś sie na ten sweterek bo wygladasz w nim znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam co do niego pewne wątpliwości na początku, ale oversize'owy krój (mój ulubiony) mnie przekonał ;) dzięki ;*

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia, idealnie !
    http://manequinss.blogspot.com/2014/03/sheinside3.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję w imieniu swoim i fotografa ;D

      Usuń
  8. piękna bransoletka;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tak , ja generalnie uwielbiam minimalizm a co za tym idzie Twoje looki <3 ! i ta lekko odskocznia bardzo mi się podoba , jest nieco inaczej niż zazwyczaj w sensie "bogaciej" haha dzieje się po prostu więcej a jednak to nadal Ty , wszystko idealne i nie przewalone , bardzo podoba mi się mocny akcent kolorystyczny w postaci bransolet , super to wygląda <3 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ucieszyłam się na twój komentarz niczym małe dziecko ;D haha ;D dzięki Daggi <3

      Usuń
  10. Świetne połączenie ! Lubie takie zestawienia :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    Super blog więc dołączam do grona obserwatorów , ale chyba jest z tym jakiś problem spróbowałam w inny sposób mam nadzieję , że się udało :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłe słowa :) w wolnej chwili chętnie zajrze na twój blog ;)
      nie wiedziałam, że coś jest nie tak z "obserwowaniem" mojego bloga, nie wiem niesteety o co chodzi i jak to ewentualnie naprawić, ale na pewno to sprawdze ;D pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. bardzo fajnie! sweter jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletki idealnie kontrastują z calością

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny look :) sweter jest super :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całokształt świetny, podobają mi się bransoletki- przykuwają wzrok i sprawiają, że strój nie wygląda nudnie ;) Pozdrawiam, Lou.
    http://louciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey beauty you have a really nice blog,love your style,taste and pictures .Visit my blog,and if you like it, follow me on gfc I will do the same =) Have a nice day =)
    http://www.obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię Twój sweterek :)

    OdpowiedzUsuń