26 marca 2014

cobalt

Każdy ma swoje ulubione kolory. Może nawet nie zdawać sobie z tego sprawy, bo nie pytają nas ciągle znajomi "jaki jest twój ulubiony kolor", ale tendencja "lubienia" zauważalna jest podczas wybierania ubrań, kubków do kuchni, pościeli czy kolorów ścian w naszym pokoju. Moim ulubionym kolorem, zdecydowanym numerem jeden, jest kolor niebieski. Co się z tym wiąże wszelkie jego odcienie, zaczynając od błękitu, przez nasycony niebieski, po szafir, kobalt aż do granatów. Prawda jest taka, że lubię jeszcze pare innych barw, ale tym razem skupię się na tej jednej jedynej. Od wielu, wielu sezonów (o ile nie od zawsze) na wybiegach, a co ważniejsze, w sieciówkach, na blogach i ulicach, króluje kobalt. Już wiele razy podchodziłam do tego "trendu". W szafie gościły u mnie różne ubrania w tym odcieniu. Był top, spodnie, kapelusz, buty... Niestety każda z wymienionych rzeczy została przeze mnie sprzedana bądź mam zamiar ją powierzyć w zaufane ręcę. Dlaczego zapytacie? Cóż, nie były takie jakie miały być albo jak kto woli, jakimi je sobie wymarzyłam. Ostatnio trafiłam na płaszcz, o męskim kroju, nie za mały, nie za krótki, dobrze uszyty, ładnie wykończony, z podszewką, idealny na wiosnę i na jesień, jak dla mnie doskonały... i myśle, że apetyt na kobalt został u mnie (wreszcie) zaspokojony. Pozdrawiam!

/ płaszcz - DressVenus / bluzka, okulary - sklep online / spodnie - H&M /
torebka - Shada / buty - sklep Czewa / 

50 komentarzy:

  1. W tym sezonie zakochałam się w kobalcie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dokładnie mam tak samo! :D Uwielbiam kabaltowy kolor, ale w szafie nie znalazłabym wiele rzeczy w tym odcieniu. Bo albo sprzedałam albo oddałam :. W ogóle ciemny głęboki niebieski sieci mi w głowie od paru lat.:) Za to za błękitem nie przepadałam... wydawał mi się jakiś taki mdły:) Ale jako, ze w tym sezonie jest na niego ogromne bum i co rusz spotyka się przepiękne total looki z tz. "baby blue", to i ja zaczynam na niego chorować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skądś to znam ;) też często na początku nie podoba mi się jakiś trend, a potem jest jego natłok, ukazują się kolejne stylizacje, ładne projekty ciuchów i ma się na taką rzecz ochotę :)

      Usuń
  3. swietny płaszcz,uwielbiam ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wyglądasz kochana! Uwielbiam kobalt z całego serca!
    Zazdroszcze ci tego niesamowitego płaszczyka!
    pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor tego płaszcza, wszędzie takiego szukam ale bardziej na jakiejś kurtce.

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny look ! absolutnie uwielbiam ...i zazdroszczę płaszczyka <3 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kalina, cudownie wyglądasz! Ten płaszcz i spodnie chętnie bym Ci zabrałą! Ja odkiedy odkryłam swoje kolory to wszystko porządkowałam im. To one dominują w mojej codzienności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Basiu ;* ja też mam tendencje posiadania w swojej szafie wielu rzeczy w ulubionych kolorach i to one tworzą moją "garderobę", po prostu człowiek dobrze się w nich czuje i nie ma ochoty na inne ;)

      Usuń
  8. świetnie dobrane kolory, super skrojony płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! i tu masz rację, płaszcz jest na prawdę dobrze uszyty jak na "chińską" produkcje ;)

      Usuń
  9. świetny outfit :)

    http://essqise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ten płaszczyk jest boski

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely colours

    littleleeli.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszcz idealny Kochana! :) cudownie w nim wyglądasz! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi dear!! I really enjoy your blog, its SO COOL!!
    Your style is so perfect :)
    Come to see my new post: HANDS IN THE AIR
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  14. jej ale płaszczyk!

    http://klaudiachrol.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  15. No płaszczyk piękny. Kobalt to i jeden z moich ulubionych kolorów:).

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie, płaszczyk, buciki i torebka fenomenalne <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealny kolor płaszcza, wyglądasz super! :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam Cię w takich zwyklaczkach <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszczyk jest rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne połączenie!
    Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  21. absolutnie idealny płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  22. A beautiful coat in my favourite colour :-)))

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. great job! I so love this post.





    xoxo;
    Glitter DailyBeauty Blog


    Like GD on Facebook
    Follow GD on Bloglovin
    Follow GD on Instagram

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny płaszcz. Uwielbiam kobalt :)
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny ten płaszczyk, widze go tez z boyfriendami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny płaszcz i bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny płaszcz. Uwielbiam ten kolor :) I buciki też fajne. Wygodne a jednocześnie bardziej stylowe niż baleriny :)

    OdpowiedzUsuń