15 marca 2014

NEW IN: march


Długo przyszło czekać Wam na nowy post... Wiem, wiem, zła ze mnie blogerka... Brak systematyczności, postów, nie wróży to najlepiej... ale ten czas przez który mnie nie było, był mi potrzebny na przemyślnie wielu spraw, złapanie oddechu, znalezienie inspiracji, pogodzenie się z niektórymi faktami i próba wymyślenia jak naprawić to co się zepsuło. Cóż może nie poszło doskonale, ale już jest lepiej i ide, mam nadzieję, w dobrą stronę... Od dzisiaj będę starała się systematycznie dodawać posty z tym co lubię najbardziej, ze stylizacjami. Nic odkrywczego, po prostu zwykła ja, to co mi się podoba, to co noszę na co dzień... bo najlepiej być sobą, prawda?

Wracając jednak do rzeczywistości, poniżej kilka nowości, które udało mi się powitać w mojej szafie i kosmetyczne w lutym i na początku marca. Uwielbiam kolorowe płaszcze, więc gdy tylko otworzyłam paczkę od DressVenus i zobaczyłam kobaltowe cudo i czarną torebkę, od razu się zauroczyłam. W płaszczu najchętnej chodziłabym non stop, ale szkoda mi go zniszczyć, dlatego czasem nosze też inne... Co do torebki to jest świetna na co dzień, dużo mieści i ładnie wygląda - czego chcieć więcej. Od początk marca testuje teź kilka nowych kosmetyków od Eveline, m.in. balsam do ciała, lakiery i błyszczyk. Pierwsze wrażenia są dobre, ale o tym więcej wkrótce. W końcu nabyłam też spódniczkę o długości midi. Od dawna chodziła mi taka po głowie i gdy pojawiła się okazja "wejścia w posiadanie" takiego ciuszka skorzystałam. Razem ze spódnicą od YesFor przybyła do mnie też kolejna bluzka w kratę oraz okulary przeciwsłoneczne. Co tu dużo pisać, taka mała zapowiedź tego co będziecie mogli obejrzeć z bliska w kolejnych postach, tym razem w stylizacjach na mnie... Pozdrawiam!

29 komentarzy:

  1. Świetne nowości. Płaszczyk musi być cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na post z tymi cudeńkami w Akcji !

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna torebka i piękny płaszczyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością na nowe posty !

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk zapowiada się ciekawie :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten krem wyszczuplający:) fajny post,okularki sliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaa czuję że ten płaszczy jest piękny <3 !

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj, ileż nowości! wiosna pełną parą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka cudna i piękny odcień błyszczyka.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne nowości :))
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaa płaszcz megasny - luv <3

    OdpowiedzUsuń
  12. great stuff :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, ja tez ostatnio zabiegana jestem i bloga swego zaniedbałam trochę ;) Wracając jednak do tematu, już się stylizacji z tymi nowościami doczekać nie mogę :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki śliczny kolorek płaszczyka.

    OdpowiedzUsuń