18 kwietnia 2014

perfect grey jacket

Wiem, że dla większości mężczyzn... i reszty świata nie przywiązującej zanadto uwagi do swojego wyglądu rozważania na temat ubrania mogą być nieco, hmm... niemądre. Ja jednak jestem kobietą, tą słabszą, bardziej kruchą i delikatniejszą istotą, której czasem zdarza się oszaleć na punkcie kolejnej pary butów czy innego fatałaszka. Każdy, nawet profesor ma prawo od czasu do czasu porozmawiać o mocno przyziemnych sprawach, jak zakup spodni, więc mogę i ja. Jestem osobą zakręconą, nie tyle w temacie mody, bo o samej modzie, jej historii, projektantach, kolekcjach i metkach wiem tyle co nic, ale za to uwielbiam ciuchy! Dla mnie nie ma znaczenia metka, a fakt, że wydałam na zwykły t-shirt z logo światowej marki pare set lub pare tysięcy złotych nie zwiększa mojego ego. Liczy się ciekawy projekt, oryginaly pomysł, wykończenie, mały drobiazg, który sprawi, że "to" ubranie wyróżni się na tle innych. Dlatego tak lubię second-hand'y, tam między stertami nieciekawych szmatek można odkryć prawdziwe dzieła sztuki, w jednym jedynym niepowtarzalnym egzemplarzu. Oprócz lumpeksów odwiedzam też sklepy internetowe, lokalne butiki i od czasu do czasu (stosunkowo najrzadziej) zaglądam do galeriańskich sieciówek. Tych ostatnich nie lubię. Dlaczego? Po pierwsze w tego typu sklepach jest ogólna masówka, nie mal wszędzie to samo w tysiącach wyprodukowanych sztuk. Słaba jakość oferowanych produktów produkowanych w nieludzkich warunkach. Kolejna sprawa to wywindowane ceny, za drogo! Jeżeli robię zakupy w ogromnych sieciach handlowych to tylko na wyprzedażach (tylko wtedy ceny zaczynają być adekwatne do wystawionego towaru). Na owym "sale" trafia sie czasem taka idealna szara kurtka wisząca samotnie pośród swoich ostatnich trzech sióstr bliźniaczek i myślisz sobie wtedy, przygarne ;)

/ kurtka - Cubus / bluzka - second-hand / jeansy - Vila /
okulary - New Yorker / naszyjnik - Sinsay / buty - lokalny sklep / 

37 komentarzy:

  1. Nigdy nie zawodzisz , prosto , pieknie , stylowo ! kurtałka jest rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem! Bardzo dobre zdjęcia. Cały blog wygląda profesjonalnie. Prostota zawsze na tak! Zestaw przemyślany, nieprzekombinowany, w bardzo dobrym guście :) Jedynie co dla mnie odpada to buty, bo nie lubię takich niskich koturnów. Jak dla mnie albo płaskie buty, albo wysokie :) Chociaż bardzo podoba mi się ich kolor. Całość bardzo na plus. Pozdrawiam!

    Vanilla Madness Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów :) Myślę, że buty to akurat kwestia gustu. Ja właśnie nie noszę wysokich, bo jestem wysoka, więc pozostają mi te do maksymalnie 5 cm wysokości obcasa czy koturny. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. i kurtka i jeansy są perfect! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ta kurtka jest boska ♥♥ i spodnie idealne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdy tylko ją zobaczyłam właśnie tak pomysłałam ;)

      Usuń
  5. ajc Ty to zawsze potrafisz kurde czlowieka o palpitacje przyprawic haha - mega dziewczyno !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;D mam nadzieję, że nie za mocne te palpitace ;) dzięki ;* <3

      Usuń
  6. Beautiful! I agree it's the perfect grey jacket ^^
    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tym plaszczu, ja gustuje w kolorach, ale dla tego mogłabym zrobić wyjątek ^^

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobnie jak ja :) uwielbiam kolorowe płaszcze i mam już w swojej szafie różowy, kobaltowy i khaki, ale dla tego szarego cuda zrobiłam małe odstępstwo ;D

      Usuń
  8. świetna kurtka i spodnie :)
    www.merydam.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana taką kurtałkę chętnie bym przygarnęłą :) idealna jest! super w niej wyglądasz :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kurtka , genialny kolor
    http://lin-len.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. spodnie, kurtka i okulary wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacja! Zapraszam do mnie - blog INNY niż wszystkie: www.lovefashionblog.com
    Czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała ta kurteczka! Modnie i wygodnie
    ♥ ♥ ♥
    całusy z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka jest super, ale te spodnie są mega?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wygląda ta kurtka, chociaż jak widziałam ją na żywo jakoś nie mogłam się przekonać i w końcu nie kupiłam. Trochę teraz żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtka jest świetna, na pewno sprawdzi się w wielu zestawach.
    W tym połączeniu wygląda super - prosto i z klasą! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz. Bardzo mniamniuchny płaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie świetne zestawienie - delikatne kolory, szarości, które ostatnio lubię. :)

    OdpowiedzUsuń