15 kwietnia 2014

pink with print

Wiecie jak to jest z gustem, każdy ma inny... Jednemu będzie się coś podobało niezwykle mocno, a innemu wcale. Jeden będzie uważał coś za hit inny za kit. Mnie bardzo podobają się ubrania zbyt duże, nie w moim rozmiarze, tzw. oversize. Uwielbiam takie płaszcze (i wlaściwie tylko takie teraz kupuje). T-shirt o rozmiar lub dwa większy to też u mnie standard. Nieco szersze spodnie lubie równie bardzo jak dopasowane rurki. Staram się takie rzeczy łączyć w bezpieczny sposób, aby zanadto się nie poszerzać i nie dodawać sobie kilogramów, których i tak (pewnie jak każda kobieta) chciałabym mieć mniej. Oversize zapewnia mi swobodę ruchów i codzienną wygodę, której nigdy nie potrafił mi dać dopasowany ciuch.

/ płaszcz, spodnie - second-hand / t-shirt - lokalny sklep /
torebka - Shada / okulary, pierścionki - sklep online / buty - Centro /

31 komentarzy:

  1. Piękny płaszcz! Co do butów to utwierdzają mnie w przekonaniu, że w Centro znajdziemy cudeńka! Co do stylizacji to uważam, ze to żaden kit! Ja też chociaż jestem z jednej strony maniakiem elegancji, to czasem a nawet i często lubię założyć coś oversize :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą w Centro zdarzają sie fajne, oryginalne projekty butów ;) ciesze się, że nie jestem kitowa ;D dzięki ;*

      Usuń
  2. Płaszczyk ma super kolor i krój:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak jak Ty, lubię (za)duże rzeczy :) A różowy płaszczyk jest po prostu idealny!
    Jestem u Ciebie po raz pierwszy, ale będę obserwować i wracać do Ciebie regularnie, bo bardzo tu miło :)
    Zapraszam do mnie,
    http://messsinspirations.blogspot.com/2014/03/o-co-chodzi.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłe słowa :) będzie mi niezmiernie miło, gdy znowu mnie odwiedzisz ;) pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bardzo pasują Ci takie ubrania:). Aż ciężko mi sobie wyobrazić Ciebie w jakiś obcisłych fatałaszkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze się w nich czuję, a to już pół sukcesu ;) powiem Ci Ewciu, że na dzień dzisiejszy też samej siebie nie wyobrażam sobie w dopasowanych ciuchach, ale... paradoksalnie, w czasach studiów prawie non stop chodziłam w obcisłych kieckach ;D się człowiek zmienia ;)

      Usuń
  5. Super wyglądasz w tych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne są te portaski <3 z płaszcze który zresztą uwielbiam wyglądają Maga !

    OdpowiedzUsuń
  7. OOoooo tak oversizovy płaszczyk jest wspaniały!!! I co za niesamowity kolor :) Absolutnie wyróżnia się na tle innych :) sama z chęcią bym w taki wskoczyła, jednak z moimi rudościami by się gryzł :( Spodnie mają świetny print :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszcz i świetne dodatki. Rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ masz świetny ten płaszcz! Rewelacyjnie wyglądasz Kochana! :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana "przy duże" płaszcze ja uwielbiam :) a ten jest boski! :) przygarnęłabym...z chęcią :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz idealna cere ;O taka gładka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam oversizeowe ciuchy ale jestem dość drobna i z kolei muszę uważać żeby nie przesadzić i nie wyglądać jak w worku;) Tobie udało się stworzyć bardzo gustowną stylizację i napewno nie dodałaś sobie kilogramów! Płaszczyk boooski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oversize to cięzki temat trzeba z nimi ostrożnie postępować ;) dziękuję za miłe słowa ;*

      Usuń
  13. Świetny look, ja tez jestem fanka oversiozwych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny look! płaszcz na super krój i kolor i masz genialne pierścionki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow!
    ale śliczny płaszcz!
    wyjątkowo piękny, elektryzujący kolor!
    uwielbiam!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny kolor płaszcza! piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I love the rings.

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń