19 maja 2014

sporty accent

Wydawać by się mogło, że osoba która lubi wygodę i sportowy styl od razu zakocha się w kreowanym przez znawców mody powrocie butów sportowych. Nic bardziej mylnego, owszem trend mnie zaciekawił, ale nie porwał... Przynajmniej nie od razu. Widywałam i nadal widuję bardzo dużo stylizacji z tego typu obuwiem, niestety nie wszystkie były udane albo napiszę inaczej, rzadko która mi się podobała. Trafiłam w końcu na parę butów, która pobudziła moją wyobraźnię i sprawiła, że widzę ten sportowy akcent w wielu klasycznych lub tych bardziej nowoczesnych połączeniach. Mam ochotę nosić je non stop i to nie tylko dlatego, że mam na nie wiele pomysłów, ale dlatego, że to najwygodniejsze buty jakie mam. 

/ płaszcz, okulary, pierścionki - sklep online / t-shirt - market / spodnie - H&M / buty - Stradivarius /

26 komentarzy:

  1. fajnie na sportowo ! i tak jak niekoniecznie przepadam za płaszczem i sportowym obuwiem razem tak w tym wypadku wygląda to świetnie ! ...tylko coś większość fot się nie otwiera grrrrr :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to cieszę się, że w moim przypadku płaszcz ze sportowym obuwiem Ci się podoba ;) ;* dziękuję ! u mnie wszystkie zdjęcia ładują się dobrze, nie wiem co jest :/

      Usuń
  2. Mnie też ten szał zupełnie nie porwał, nie podoba mi się połączenie sukni wieczorowych z chamskimi, sportowymi butami. Wg mnie taki pomysł w ogóle nigdy nie powinien się pojawić, bo to zupełnie do siebie nie pasuje. :P Ostatnio zdałam sobie sprawę, że na co dzień zwykle ubieram się na sportowo, ale niekoniecznie jestem fanem adidasów, kojarzą mi się one bardziej z bieganiem i są właśnie zbyt sportowe, trampki idealnie wpasowują się w mój gust. :)

    W Twojej stylizacji może niekoniecznie połączyłabym buty w ten sposób, ale myślę, że to jest zdecydowanie łagodniejsza wersja tego sportowego akcentu w porównaniu do kompletów z tiulową spódnicą i idealnie wyprofilowanymi adidaskami. :D

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorowej sukni czy tiulowej spódnicy ze sportowymi butami/adidasami to sobie nie wyobrażam... To jest połączenie, które nie może wyglądać dobrze :/ Chociaż nie raz widziałam własnie takie próby stylizacji... Chętnie widziałabym je z sukienką, ale może taką bardziej sportową, luźną i klasyką, żeby nie przesadzić i nie wyglądać jakby wyszło się po treningu z boiska ;)

      Fakt adidasy jako tako mnie też kojarzą się z bieganiem i właściwie do tego są stworzone ;) Trampki idealnie nadają się do miejskiej dziczy ;) Myślę, że akurat ten model jest mocno unowocześniony i można go zestawiać i nosić zarówno do tych codziennych stylizacji jak i po godzinach do "stylizacji" na trening ;)

      Dziękuję za odwiedziny :) Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Mnie ten trend też jakoś nie porwał, ale Twoja stylizacja jest godna uwagi :) Fakt, buty pobudzają wyobraźnię :) Mają genialny print

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to czytać, dziękuję :)

      Usuń
  4. pieknie dopasowalas plaszcz do butow wow , swoja droga buty sa fantastyczne!! a te spodnie leza na Tobie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam sportowe akcenty! rewelacyjne kolory

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też i najchętniej dodawałabym je wszędzie ;P ale tak, żeby się odpowiednio dobrze prezentowały ;) pozdrawiam!

      Usuń
  6. Sama mam taki płaszcz i jestem nim zachwycona i kolorem i fasonem :) świetnie wyglądasz, buty mega, bardzo bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam
    http://www.kayenn.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą, płaszcz jest rewelacyjny ! ślicznie dziękuję ;* pozdrawiam!

      Usuń
  7. Polowałam na te buty! ale nie udało mi się ich kupic;) Świetne są

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie to wygląda. Podobnie jak ty pokochałam na początku ten trend jednak ciężko było z jego praktykowanoem-teraz też najchętniej nie zdjemowałabym sportowych butów i nosiłabym do wszystiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak znam to ;) nagle pojawiło się mnóstwo pomysłów, a buty najchętniej nosiłoby się non stop i niemal do wszystkiego ;D

      Usuń
  9. jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych!!! rewelacyjna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  10. super, ten płaszcz ma cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :D
    Świetny wpis - cudowny płaszcz.
    Zapraszam do siebie ;)

    http://kromol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się ten zestaw podoba Kochana :) płaszcz cudny! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogromnie się cieszę :) dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  13. gdyby nie te buty, byłoby trochę skandynawsko! :)
    swoją drogą...połączenie bieli, kobaltu i srebrnych dodatków wygląda niesamowicie elegancko!

    OdpowiedzUsuń