tied shirt

Co kojarzy się Wam z miejskim stylem? Pewnie każdemu z Was na myśl przychodzą inne rzeczy. Ze street style'm kojarzy mi się przede wszystkim wygoda. Moda codzienna, czyli duża ilość jeans'u, koszulek z napisami, skóry, trampek i wielkich, pojemnych torebek. Ze stylem ulicy wiąże się też oryginalność. Nietypowe zestawienia, rozwiązania, połączenia... Zdarzają się też osoby wyróżniające się z tłumu, inne od wszystkich, które widać z daleka, które inspirują. Mnie moda uliczna, użytkowa inspiruje od zawsze. Uwielbiam ten klimat, luz i nonszalancje. Fajnie jest ubrać się w klimacie minimialistycznym, czuć komfort podczas noszenia, a jednocześnie wyrażać siebie. Niech żyje casual!

/ t-shirt - market / koszula - sh / spodnie - H&M / okulary - sklep online / buty - lokalny sklep /

20 komentarzy:

  1. lubię czasem taki luźny styl:) zapraszam do mnie na słodki muffinkowy post:*!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zdecydowanie z miejskim style kojarzą mi się koszulki z napisami. Najlepiej z jakimiś nieszablonowymi. Ostatnio fajne są do kupienia w 4F. https://4fsklep.pl/t-shirty,337,0.html Niebanalne i przykuwają uwagę ludzi na ulicy. Polecam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne buciki! Oglądałam niedawno takie podobne, tylko czarne i z wyciętym delikatnie "palcem" - ech, mogłam brać... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej Kalina, dzieki za miłe słowa :) super koszula lubie wygode oj lubie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosta, elegancka stylizacja przełamana koszulą w kratę. Winszuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna koszula !
    ja nie dawno swoją idealną koszulę w kratę dorwałam w sh :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, w sh można znaleźć sporo koszul w krate, a i czasem właśnie trafi się idealna ;)

      Usuń
  7. ta kraciasta koszula jest przepiękna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja, super pomysł z tą koszulą :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniała ta krata kochana

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. mega patent z tak przewiazana koszula - super

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, ja bardzo lubię Twój styl :) świetny zestaw, jak zawsze :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń