crop top

Krótkie bluzeczki, topy i sweterki opanowały sklepy i szafy fashionistek. Nie każdy, przynajmniej nie ja, jednak ma ochotę nadmiernie eksponować swoje ciało... Wynika to pewnie z wielu czynników. Głównym jest brak wyrzeźbionego, płaskiego brzucha i figury, którą warto by podkreślać. Drugorzędna sprawa, ale nie mniej istotna, to własne przekonania. O ile większą część ciała można pokazywać w miejscowościach nadmorskich w czasie lata, to "świecić" gołym brzuchem w centrum miasta już nie wypada. Na szczęście mamy coś takiego jak wysoki stan. Nada się w tej sytuacji idealnie. Nie ma nadmiernej golizny, jest minimalistycznie, a może i nawet nieco elegancko. Cóż, crop top w takiej wersji mogę nosić i ja. Pozdrawiam !

/ bluzka, okulary - Chicnova / spodnie - H&M / buty - lokalny sklep (Cz-wa) /

33 komentarze:

  1. Lubię paseczki. W zestawieniu z granatowymi spodniami prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również je polubiłam ;) nie mogę się nie zgodzić ;) z granatowymi, jak i czarnymi spodniami prezentują się świetnie :)

      Usuń
  2. Fajna stylizacja. Bluzeczka bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska stylizacja. Bardzo podoba mi się całość.
    Idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie ;))) prosto, szykownie, wakacyjnie :) I like it :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam crop topy, Twoja wersja jest świetna:) Z chęcią bym nosiła do jeansowych szortów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też planuję do szortów nosić ją podczas ciepłych dni ;)

      Usuń
  6. mam to samo , nie lubię świecić brzuchem , nie mam problemu z nie noszeniem stanika pod cienkimi topami ale brzucha odsłaniać nie lubię lol ale ten sweterek bardzo , baaaardzo ! zwłaszcza do portasków z wysokim stanem , wygląda to idealnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja i z tym brakiem stanika miałabym problem ;P dzięki ;*

      Usuń
  7. ja mam więkoszosc ubran z croppa :D moze wspolna obserwacja:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież tu nie chodzi o to, że ubrania są z croppa ;p

      Usuń
  8. Crop top świetny. Ze spodniami z wysokim stanem jak najbardziej tak!
    Pozdrawiam.
    inspirationontoday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I like your sunglasses.

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się połączenie fasonów, uwielbiam Twój minimalizm z ciekawymi formami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. paski zawsze kojarza mi się z wakacjami! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również ;) to taki wakacyjny wzór ;)

      Usuń
  12. Świetny, prosty zestaw, lubie takie! Brakuje mi tylko jakiegos naszyjnika bo na gorze jest tak 'pusto'. I super wygladasz w tych oksach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to słyszeć ;)
      ja postawiłam na totalny minimalizm, ale i z naszyjnikiem byłoby fajnie :)

      Usuń
  13. Kochana, nie wiem dlaczego, ale patrze na ten zestaw i jedyne co przychodzi mi na mysl to ...Francja :) ..chyba to przez te paseczki :) super wygladasz! :) zestaw bardzo mi sie podoba :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tak... te paski ;) dziękuję Kochana ;* pozdrawiam !

      Usuń
  14. paski zawsze pasują do granatu i zawsze wygląda to świetnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice shirt for this minimal look ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, prze cudownie wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie, nowy post :
    http://fcknlady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie bluzki czy bluzy w paski już od dawna za mną chodziły :D. Nawet sobie taką zamówiłam, gdybyś też chciała: http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/bluzki.html#1 :) Tylko ja mam zamiar połączyć ja z jasnymi jeansami i białymi koturnami :) Zobaczymy jaki będzie tego efekt.

    W każdy bądź razie - Ty wyglądasz świetnie :).

    OdpowiedzUsuń