19 czerwca 2014

dungarees

Ogrodniczki kojarzą mi się z latem, luzem, nieco prowincjonalnym klimatem oraz z mieszkańcami południowo-wschodnich stanów zjednoczonych... Ostatnio często serwowane przez fashionistki z całego świata stały się prawdziwym hitem mody ulicznej. Dużą ich zaletą jest wygoda i uniwersalność, możliwość stworzenia swojego "stylu". To ty decydujesz jak chcesz w nich wyglądać. Mój pomysł na nie to miejski luz ze szczyptą elegancji... tak jak lubię najbardziej. 

/ kurtka, pierścionki - sklep online / t-shirt - market / ogrodniczki - SammyDress / buty - lokalny sklep (Cz-wa) /

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. uśmiecham się często ;) tylko nie koniecznie do zdjęć ;P

      Usuń
  2. Pięknie Wyglądasz Kalineczko ! <3 i outfit udany :) ale Ty nie jesteś redneckiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* <3 mam nadzieję, że do rednecka mi daleko ;P

      Usuń
  3. Prześliczny ten Twój zestaw, wyglądasz bardzo fajnie :) Kurtka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za ogrodniczkami ale muszę przyznać, że te wyglądają świetnie! szczególnie w połączeniu z tą kurtką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to czytać, że moje połączenie, mimo twojej niechęci do ogrodniczek, się podoba ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz, ten strój Ci pasuje. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dobrze się w nim czuję :)

      w wolnej chwili postaram się zajrzeć na twojego bloga ;)

      Usuń
  6. Super stylizacja, podoba mi się wszystko :)

    Zapraszam Ciebie dzisiaj na nowego posta również i do mnie! Pzdr;*:) http://fashionbynovika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Kochana!! <3 Sama mam ochotę wielką kupić sobie ogrodniczki, ale czekam aż mi dupsko spadnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Słońce ;* czy ty troszkę nie przesadzasz? okrągłości u kobiet są zawsze mile widziane ;)

      Usuń
  8. mam bardzo podobne ogrodniczki ale troszkę za duży rozmiar jak na mnie i nie wygladam w nich tak dobrze jak Ty :( stylizacja na duży plus :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się martwiłam jak je zamawiałam czy będą pasować, ale akurat są w sam raz ;) jednak zamówienia składane online mają swoje minusy... nie da się tych rzeczy przymierzyć i później różnie to bywa, raz się dobrze trafi, a raz nie :/ mnie na szczęście się udało ;) przynajmniej tym razem ;P dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Kochana rewelacyjnie wygladasz w tych portaskach :)| Zgrabniula z Ciebie!! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurteczka powala zazdroszczę Ci jej

    OdpowiedzUsuń