12 czerwca 2014

NEW IN: online shopping

Ostatnio trochę zaniedbałam bloga... przyznaje. To dlatego, że teraz mam dwa razy więcej zajęć, a czasu na większość rzeczy nie starcza, ale mam plan... i postaram się wszystko nadrobić. Zaczynam od kolejnego posta z nowościami. Niech to będzie taka mała zapowiedź tego co zobaczycie w stylizacjach już wkrótce. Pozdrawiam ;)

P.S. Dwie z toreb ekologicznych, ze zdjęć powyżej, będą do wygrania w konkursie na Facebook-u już niedługo...

/ ogrodniczki - SammyDress / bluzka w pasy, okulary, jeansy - Chicnova
/ sweter, naszyjnik - Shada / t-shirt, eko bagi - AllBag /

20 komentarzy:

  1. świetne jeansy :) no i najnowszy hit, czyli ogrodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne ciuszki
    najbardziej podobają mi się spodnie z przetarciami ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. WSPANIAŁOŚCI <3


    pozdrawiam!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nowości, czekam na stylizacje z nimi :) pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia z organizacją czasu, wiem jak to jest kiedy ma się za dużo zajęć! ;)
    Widzę jakieś ciekawe ogrodniczki! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog ♥
    Jestem tutaj u Ciebie po raz pierwszy i na pewno nie ostatni :*
    zapraszam do mnie :)
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy ! : )
    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zaopatrzyłabym się w taką bluzę w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja czekam na stylizacje z poszarpanymi gaciami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love that sweater with necklace and ripped jeans
    Can we follow each other?
    Love
    Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego - świetne ciuchy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. poszarpane portaski są czadowe!! :) Uwielbiam takie nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely post! Well done! Thank you for stopping by!

    Come back soon to visit me on The Notebook of a Fashion Lover

    Evi xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy! W szczególności spodnie z dziurami.

    OdpowiedzUsuń