04 czerwca 2014

slip on

Slip on to jedna z tych rzeczy, które można kochać lub nienawidzić. Ja zdecydowane należę do grupy fanów tego typu obuwia. Podoba mi się ich krój, uniwersalność, komfort noszenia jaki zapewniają oraz oryginalność, którą ze sobą niosą. Nie są to (jeszcze) bardzo popularne buty, nie wiedać ich zbyt dużo na polskich ulicach. Jednak ciężko je znaleźć, a gdy tylko są dostępne w sklepach fanki mody wykupują wszystkie pary niemal natychmiast. Z racji tego, że mieszkam w takim malutkim lekko "nie modnym" mieście jak Częstochowa poszukiwania slip on'ów mogłyby sie wydać trudne. Ku mojemu zaskoczeniu udało się na nie trafić już za pierwszym razem. Zakupione w świetnej cenie i w miejscu w którym nie przypuszczałam, że mogłabym je kupić. Czasem to miasto zaskakuje mnie... pozytywnie. 

/ płaszcz - sklep online / t-shirt - market / spodnie - sh / buty - lokalny sklep /

48 komentarzy:

  1. świetne spodnie, ciekawie je zestawiłaś
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry outfit Kalinko - śliczne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty fajne, ale w moim mieście takich nie widziałam.
    Za to spodnie mega ;)

    >Mój blog;)<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam to szczęście, że u mnie były ;)

      Usuń
  4. gorgeous shoes! what a perfect style!
    suits you so well!
    kisses
    Maren Anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  5. gorgeous coat! love this combination!

    OdpowiedzUsuń
  6. super!
    spodnie sa naprawde extra sama chetnie bym zalozyla!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny outfit, i super jakość zdjęć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fanką takich butów nie jestem, ale za to spodnie baaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja!:). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietnie sie dopeniaja kolory :)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne spodnie :) nie dość ze mają świetny fason to jeszcze są tak bardzo wygodne !
    Fajna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze u Ciebie, ciekawie i kolorowo! wspaniale spodnie ,co do butow wydaja sie mega wygodne , tez musze sobie cos podobnego sprawic bo wszystkie mam wiązane!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny look, spodnie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestawienie, kolorystycznie bardzo fajnie dobrane :)

    Pozdrawiam cieplutko i oczywiście zapraszaszam w swoje skromne progi :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Slip on'y to ostatnio moje ulubione butki ! :) Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zestaw,wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne spodnie:)
    Zestaw bardzo mi się podoba :)

    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie poluję na taki model spodni! :) Są wygodne i idealnie nadają się na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, niebieski to zdecydowanie Twój kolor :) ślocznie wyglądasz :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. plasczyk pierwsza klasa a spodnie tez genialne!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny set, podoba mi się absolutnie każdy szczegół :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mega kolory świetna maziajka na portaskach no a slip ony rewelka <3

    OdpowiedzUsuń
  24. idealne kolory!!! niebieskie piękności

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  25. takie wsuwane butki muszą być wygodne, a kolorystyka zestawu świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne buty! Lubię takie kolorowe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń