15 lipca 2014

bermudas shorts

W tym roku uparłam się na szorty, nieco dłuższe od standardowych. Bardzo spodobały mi się bermudy. Zwłaszcza po przejrzeniu wielu zdjęć w internecie. Postawiłam na klasykę, pasującą do wszystkiego i wybrałam kolor czarny. Zamówiłam, dostałam paczkę i w tym momencie pojawił się problem... Nie bardzo wiedziałam z czym chce je połączyć. Efekt, który chciałam osiągnąć to elegancja z lekką nutką "luzu" i miejskiego look-u. Myślałam, przymierzałam, wyobrażałam sobie to z tym, a to z tamtym, ale jak to w większości przypadków bywa nie byłam zadowolona z odbicia w lustrze. Coś nie grało, brakowało tego "czegoś". Z wielu kombinacji wyszła ta oto minimalistyczna, myślę, że pasuje do mnie. Stonowana, prosta, ale nie nudna i... jedyna w swoim rodzaju ;P

/ bluzka, szorty - TUTAJ / okulary, pierścionki - sklep online / naszyjnik - Mohito / buty - Centro /

28 komentarzy:

  1. Swietne spodnie, super dlugosc, lubie to ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podobają ;) miło mi :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. to jest bardzo cienka bluzeczka, ale dzięki ;)

      Usuń
  3. miałam kiedyś bermudy, ale przestały mi się podobac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy wcześniej bermudów nie kupowałam, bo uważałam, że są dla Pań nieco starszych, ale ostatnio zmieniłam zdanie i postanowiłam dać im szansę ;D

      Usuń
  4. Przy Twojej figurze możesz sobie je ubrać, ja bym zabiłą swoją sylwetkę taką długością :P buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie nie byłoby tak źle jak piszesz ;) buziaki ;*

      Usuń
  5. prześliczne spodnie! świetna długość, bardzo stylowe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja! <3


    http://fcknlady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. gorgeous<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne połączenie!! Pięknie
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny set ! prosto i z ogromną klasą <3 ...bluzka ma cudowny odcień <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie bluzki i bermudów rewelacyjnie wyszło :) idealnie zgrywa się ta bluzka ze spodniami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka jest rewelacyjna! Ma przepiękny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki Ci bo uwielbiam niebieski, rewelacyjnie połaczenie z czernią

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie te bermudy na Tobie leżą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedyś uwielbiałam niebieski, teraz znowu do niego wracam ;)

    OdpowiedzUsuń