18 lipca 2014

summer in the city

Lato to jedna z moich ulubionych pór roku. Jest ciepło, słonecznie, dni są długie i leniwe. Czas płynie wtedy zupełnie inaczej. Można godzinami wygrzewać się na słońcu, spacerować czy jeździć na rowerze. Piszę można, bo jednak, gdy nie jest się już uczniem i pracuje się na etacie, wakacje ograniczają się do tygodnia lub dwóch tygodni wolnego. Wtedy najczęściej wybywa się gdzieś daleko, aby odpocząć od codzienności i naładować "akumulatory" na cały długi rok. Poza tym krótkim czasem urlopowym pozostaje nam jeszcze wiele tygodni lata w mieście. Wtedy trzeba dostosować się do dresscode w pracy, czy też po pracy. Ja jak zawsze stawiam na wygodę, więc gdy lecę załatwiać coś w centrum narzucam na siebie coś praktycznego. Zabieram też ze sobą pojemną torbę i jadę buszować między lekko opustoszałymi latem ulicami mojego miasta, a gdy już wszystko co zaplanowałam zrobię, koturny zmieniam na trampki, biorę za rękę mojego ukochanego i razem spacerujemy przy zachodzie słońca... 

/ t-shirt, torba - AllBagspodenki - sh / okulary - sklep online / buty - lokalny sklep (Cz-wa) /

INSTAGRAM | FACEBOOK | WYPRZEDAŻ SZAFY | KONKURS (ostatnia szansa)

29 komentarzy:

  1. Ukochany Całuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny T-shirt ,który ładnie się zgrał z balerinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz boskie szorty! ;) ja najlepiej w letnie dni czuję się w mieście w luźnych, zwiewnych sukienkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do sukienek dopiero zaczynam się przekonywać ;)

      Usuń
  4. śliczne zdjęcia, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie w imieniu swoim i fotografa :)

      Usuń
  5. Też lubię praktyczne , wygodne zestawy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja najchętniej nosiłabym tylko takie ;P wygoda przede wszystkim ;) pozdrawiam !

      Usuń
  6. Podobają mi się twoje butki i szukam czeogś podobnego ale czarnego ;)

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znajdziesz to daj znać, chętnie zaopatrzyłabym się w podobne w czarnym kolorze ;)

      Usuń
  7. Świetny LooK :) zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny letni look w sam raz na dlugie spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny zestaw, koszulka świetna :)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDOWNIE KOCHANA!
    Pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana super wyglądasz w tych okularkach :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw idealny na letnie spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie nieraz chwyta na takie luzaki! Uwielbiam takie zestawy w gorące dni! :)

    OdpowiedzUsuń