16 sierpnia 2014

autumn wishlist


Nadeszło ochłodzenie, temperatury zelżały, a nadchodzącą porę roku już czuć w powietrzu. Czas więc na zmiany w garderobie. Ubrania letnie wymienimy na jesienne, zrezygnujemy z cienkich topów i zwiewnych sukienek na rzecz bluz, spodni, swetrów i kurtek. Za każdym razem gdy pogoda za oknem wymaga ode mnie zmian w ubieraniu się robię przegląd szafy. Sprawdzam co mam, zastanawiam się nad tym czego mi brakuje i planuje co w danym sezonie warto byłoby zakupić. Co mam zamiar dodać do mojej szafy jesienią 2014 roku? Na pewno kilka rzeczy będzie mi niezbędnych. Koniecznie muszę kupić skórzane spodnie, ponieważ moja ulubiona para już się zużyła; długi zwiewny cardigan; kolejne slipony, tym razem w wersji mniej podatnej na zabrudzenia i oryginalne, ale wygodne botki. Bardzo chętnie zaopatrzyłabym się także we wzorzyste rurki, jeansy z rozdarciami na kolanach (przyda się wizyta w second-handzie, nożyczki i chwila wolnego czasu), kombinezon, ramoneskę, spódnicę w której nie czułabym się skrępowana, szarą bluzę i coś wzorzystego. Nie pogardziłabym też torebką w mocnym kolorze, zwiewnym płaszczem na cieplejsze dni i drugim nieco grubszym, którym mogłabym się otulić wracając do domu chłodnym jesiennym wieczorem. Jest tego trochę i pewnie później pojawią się kolejne "zapotrzebowania", cóż zrobić... Czas gromadzić fundusze ;) 

/ niebieski płaszcz - TUTAJ / czarny płaszcz - TUTAJ / ramoneska - TUTAJ
/ skórzane spodnie - TUTAJ  / spodnie wzór - TUTAJ / jeansy - TUTAJ / szara bluza - TUTAJ
/ bluzka w kwiaty - TUTAJ/ cardigan - TUTAJ / torebka - TUTAJ / slipony - TUTAJ
/ botki - TUTAJkombinezon - TUTAJ / spódnica - TUTAJ /

19 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się ta czarna kurtka i płaszcz waterfall. Bardzo lubię takie fasony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne ciuszki, ale slipersy ze srebrnym czubkiem najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta czarna narzutka. Idealna na jesienne chłody.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle fantastyczny styl -strasznie juz bym chciala Cie w tym zobaczyc <3

    OdpowiedzUsuń
  6. te biało-czarne buty sa po prostu mega cudne

    OdpowiedzUsuń
  7. większość rzeczy znajduje się i na mojej wishliście :)



    http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobaja a kilka to bym od razu dla siebie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja lista wygląda bardzo podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nasza lista częściowo się pokrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. biało czarne buty są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  12. buty the best!
    Przesyłam wielkie buziaki z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre rzeczy bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajna listę skomponowałaś ! szara bluza i kombi Mega ! sama bym je chętnie drapnęła :P

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się! ;)
    kawaazmlekiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń