inscription

Są ubrania oryginalne, niepowtarzalne, a są też takie, które mają coś do powiedzenia... i to całkiem dosłownie. Koszulki z napisem to klasyka mody ulicznej. Niektórzy mają ochotę poprzez taki t-shirt wyrazić swoje myśli, swoją osobowość, swoją odmienność, swój styl. Ja właśnie miałam taki plan, zrobić to wszystko po trochu. Jest stylówka, z "krzykliwym" wygłoszeniem mojego zdania, podkreślająca i wyrażająca styl, który mi się podoba i który w jakiś sposób opisuje moją osobowość ...

/ tshirt - TUTAJ / spodenki, koszula - sh / okulary - sklep online / buty - lokalny sklep (Cz-wa) /

16 komentarzy:

  1. ja znowu uwielbiam koszulki z napisami u innych, ale jakoś sama w nich się n ie czuję ;) świetne buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak z wieloma innymi rzeczami, ale akurat takie koszulki czasem noszę ;)

      Usuń
  2. bardzo prosta, oryginalna i komfortowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tą koszulą w kratę

    OdpowiedzUsuń
  4. A moim zdaniem jesteś perfekcyjna Kalinko ! Piękne zdjęcia, klimat !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ;* ty dla mnie też jesteś idealny ;D <3

      Usuń
  5. tez uwielbiam koszulki z napisami :) I symbolami. Zawsze marzyłam o bluzie z Kosogłosem bo uwielbiam Igrzyska Śmierci :) O.. i uqielbiam tak sb wiązać koszule w pasie jak ty ! :P
    moje-poczytajki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda kobieta powinna mieć taką koszulkę i tak uważać :)))))
    Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię koszulki z napisami , a ten jest Mega <3 !

    OdpowiedzUsuń
  8. ahaha super ta koszulka ja kocham lniane torby z takim śmiesznymi napisami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulka boska i trampki! Najlepszy look na lato :)
    Pozdrawiamy, MC Fashion

    OdpowiedzUsuń