NEW IN: second-hand & sales & online shopping

Zakupy... Tak, niemal każda kobieta je uwielbia. To my kobiety możemy, bezkarnie, godzinami chodzić po galeriach handlowych w poszukiwaniu kolejnego niezbędnego do życia ciuszka.... Mnie osobiście nie zdarza się zbyt częste buszowanie między półkami sklepów sieciowych, na ogół wybieram lumpeksy (wiem, wiem ciągle to podkreślam). Ceny, oryginalny projekt, jakość i pojedyncze egzemplarze to coś z czym sieć sklepów odzieżowych nie może konkurować. To właśnie w second-hand'ach znajduję największe perełki. Jeżeli odwiedzam butiki to tylko w czasie wyprzedaży. Oczywiście bardzo łatwo dać się skusić ogromnymi przecenami i nakupić sporą ilość, jak się później okaże, nie potrzebnych nam do niczego ubrań. Na szczęście ja mam zawsze mocno ograniczony budżet, dlatego też kilka razy zastanawiam się zanim coś kupie. Na pewno nie wezmę ze sobą maksymalnie oryginalnej neonowej sukienki w kwiatki z myślą "piękna, może kiedyś ją założę". Staram się kupować tylko takie rzeczy, które będą mi służyć każdego dnia, a ilość połączeń i kompatybilność z pozostałą zawartością mojej szafy będzie spora. Ubrania codzienne, klasyczne topy, koszulki i spodnie, od czasu do czasu kolor, wyrazisty, ale zachowany w duchu minimalistycznym fason to zawartość mojej "siatki" z zakupami i całej szafy. 


/ sukienka, kombinezon, top, sukienka, spodnie, spodenki - sh / t-shirt, spodnie - Terranova / 
/ bluzka, spódnica - TUTAJ / t-shirt - TUTAJ / buty - lokalny sklep (Cz-wa) /

30 komentarzy:

  1. Też muszę kiedyś się przełamać i iść poszperać w lumpeksie bo widzę, że warto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też przez długi czas miałam "opory" przed kupowaniem w lumpeksach, ale gdy się przełamałam i dobrze szukałam znalazłam wiele pięknych rzeczy :)

      Usuń
  2. Teraz to każda z nas może się obłowić w zapas ubrań na rok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta bluzeczka z motywem kwiatowym...
    A moge zapytać jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, zdjęcia robię Nikonem D5100 z obiektywem 35 mm 1.8f :)

      Usuń
  4. ja ostatnio coraz częściej zaglądam do sieciówek - mam po drodze do pracy. Ale w ostatnim czasie zaczęłam przeglądać spisywać na kartkę i szukać odpowiedników na allegro lub lumpeksach ;d
    Piękne nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz ;) chyba te ceny powalają, przynajmniej mnie ;) pozdrawiam!

      Usuń
  5. Bardzo fajne ciuszki upolowałaś ;) ta pierwsza sukienka cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, ta pierwsza jest boska, uwielbiam ją! niedługo będzie można ją oglądać w całej okazałości w poście ze stylizacją ;)

      Usuń
  6. Śliczne ubrania, a bluzka z 4 zdjęcia od końca rewelacja <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow!
    jakie owocne zakupy!
    śliczne rzeczy!
    boskie są te klapeczki.

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo, świetne rzeczy!! :) Ja też uwielbiam lumpkowe polowanko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. musze sie wybrac na te zakupy bo wyprzedaze sie skoncza a ja z nich nawet nie skorzystam ;p
    p.s. piekne sukienki<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie się wybierz, zawsze się coś fajnego w przystępnej cenie upoluje ;)

      Usuń
  10. Rewelacyjne rzeczy. Gratuluję łupów

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba mam jedną z sukienek, które prezentujesz :)
    Gratuluję łupów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! świetne łupy :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, z niecierpliwością czekam na stylizacje :)) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą ;) pierwsze całkiem niedługo, a reszta będzie systematycznie tworzona :) pozdrawiam!

      Usuń
  14. Świetne ubrania ;) !

    Zapraszam do mnie http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta pierwsza czarna sukienka wygląda całkiem ciekawie.

    OdpowiedzUsuń