transparent

Zachwycona koleżankami fashionistkami z całego globu zamówiłam sobie spódnice o długości midi. Wszystko ok, przyszła piękna, cienka, idealna na lato spódnica i okazało się, że ciężko zestawić, wystylizować ją tak aby wyglądała, w moim mniemaniu, korzystnie... Były rozmaite próby i podejścia. Midi połączona ze sportową bluzą, bluzką z prześwitami na rękawach, kolorowym tshirtem itp. Ostatecznie doszłam do wniosku, że nie będę przełamywać jej "natury" i zamysłu z jakim stworzyła ją osoba, która ją projektowała. Postawiłam na klasykę i elegancję z lekką nutką nonszalancji.  

/ tshirt - market / spódnica - TUTAJ / naszyjnik - sklep online / pierścionki - H&M / buty - lokalny sklep (Cz-wa) /

27 komentarzy:

  1. Nigdy nie mogę trafić na te pierścionki w H&M a tyle osób je ma! :) Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś, już dawno temu trafiłam na nie całkiem przypadkiem ;) na pewno znajdziesz :)

      Usuń
  2. I jest pięknie, B&W i minimalistycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna ta spodnica , fajnie ,ze zachowalas klasyczne kolory b&w :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna spódnica;)
    pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna stylizacja. Spodnica jest genialna. Zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! mega spódnica i pierścionki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. zestawy B&W zawsze wypadają najlepiej! swietnie wyglądasz!
    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się nie zgodzić, klasyczne połączenie bieli i czerni jest ponadczasowe ;) dziękuję !

      Usuń
  8. o jacie, obłędna spódnica, chętnie bym ją przygarnęła! Podoba mi się dobranie biżuterii ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak pięknie Ci w długich spódnicach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczynam się przekonywać do takiej długości ;) dzięki Kochana ;*

      Usuń
  10. aaaaa...uwielbiam!!! spódnica boska!! ...przygarnęłabym....z miłą chęcią :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. <3 Ślicznie Wyglądasz Kalinko Moja <3

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna ta spódnica ;) uwielbiam Twoj minimalizm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to słyszeć :) dziękuję !

      Usuń