again and again

Są takie rzeczy, takie chwile i takie połączenia, które chcemy powtarzać ciągle i od nowa. Ja mam tak z pięknymi momentami z mojego życia, gdy radość napełnia moje serce i dusze... Z bardziej przyziemnych kwestii to mam tak też z kolorami. Uwielbiam zestawienie bieli i czerni, które za każdym razem wygląda świeżo i elegancko. Komponując stylizację w tonacji black & white nie można się pomylić, nie można przekombinować, to połączenie nie może się znudzić. Mamy niemal pewność, że stylizacja w tych barwach będzie wyglądać idealnie. Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie delikatne dodatki, nowoczesne kroje, klasyczne kolory - to to w tym czuję się najlepiej. 

kardigan, buty - TUTAJ / top - New Yorker / spodnie, pierścionki - H&M / okulary, naszyjnik - sklep online /

15 komentarzy:

  1. Fajne buty, szkoda, że ja muszę nosić obcasy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie rewelacja! bardzo lubie b&w

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja wręcz uwielbiam ;) ślicznie dziękuję :)

      Usuń
  3. fajny outfit :)

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja ;) a buty wprost przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kardigan. Idealny na cieple dni i chlodne poranki :) wygladasz przepieknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kardigan i stylówka jak najbardziej na + ! :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne butki:))
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny zestaw, też lubię łączyć czerń z bielą. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fakt, zestawienie bieli i czerni zawsze jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialnie proste i piękne B&W ! ta narzutka - mgiełka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń