bag for autumn: DRESSWE REVIEW


Wiecie jak to jest. Przychodzi kolejna pora roku, trzeba wprowadzić konieczne zmiany w szafie i torebce... Jesienią musimy do niej wkładać znacznie więcej rzeczy niż np. latem. Robi się zimniej i potrzebujemy rękawiczek na wieczorny powrót do domu, czapki na chłodną noc czy parasolki na deszczową aurę. Nie zapominajmy też o kremie do rąk i kolejnej, tym razem ochronnej pomadce do ust. Sporo tego, przyznacie... a pamiętajmy, że nie wymieniłam innych kilkudziesięciu rzeczy, które są podstawą każdej damskiej torebki, bez względu na porę roku. Ok, przyszła jesień, więc trzeba zmienić małą podręczną listonoszkę na nieco większy lub dużo większy model, kuferka czy też shopper bag. Co mamy do wyboru? Jak zawsze sporo. Czego nam potrzeba? Czego ja poszukuję? Nie byłabym sobą gdybym nie sprawdziła oferty sklepów online. Dziś padło na DressWe. Torebek tam sporo, ale ale... ja chce coś konkretnego. Ma być pojemna, uniwersalna, zaprojektowana w duchu minimalizmu i najlepiej albo przede wszystkim ma pasować do wszystkiego. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie torebka w kolorze białym. Nie jestem przekonana czy na jesień to dobry pomysł. Może jednak klasyczna czerń albo model biało-czarny ze złotymi wykończeniami. Całkiem ciekawie wyglądają też propozycje w kolorach szarości (barwny hit tego sezonu), ale równie interesująco prezentują się te w odcieniach jasnego brązu. Hmm... Najchętniej wzięłabym wszystkie. Cóż, wybór jest trudny, więc warto jeszcze na spokojnie pomyśleć, a w między czasie chętnie pozachwycam się sukniami nigdy nie wiadomo kogo i kiedy trafi strzała amora...
_________________________________________________________________________________

You know how it is. Comes another time of year, you need to make the necessary changes in the closet and bag... In the autumn we have to put it much more things than, for example during the summer. It's getting colder and we need gloves for the evening to return home, caps on a chilly night or umbrellas on a rainy day. Let's not forget about the cream for hands and another, this time a protective lipstick. A lot of this, admit it ... and remember that I did not mention the other dozens of things that are the basis of every purse, no matter what time of the year. Ok, come autumn, so you need to change a small crossbody bag slightly larger or much larger model, big handbag or shopper bag. What we have to choose? As always, a lot. What do we need? What do I seek? Would not be myself if I had not checked online stores offer. Today fell on http://www.dresswe.com/. There are a lot of bags, but but... I want something specific. It has to be roomy, versatile, designed in the spirit of minimalism and the best, or most of all it has to fit into everything. For some time, in my mind handbag in white. I'm not sure whether to autumn is a good idea. Then, I found that maybe the classic black or black & white model with gold trim. Quite interesting look also proposals in the colors of gray (color hit this season), but equally interesting present these in shades of light brown. Hmm ... most'd take them all. Well, the choice is difficult, so it is worth to think calmly, and in the meantime will be happy to admire the bridesmaid dresses (http://www.dresswe.com/bridesmaid-dresses-69/) you never know who and when will the arrow of Cupid ..

TOREBKI/BAGS: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  by http://www.dresswe.com/

9 komentarzy:

  1. Świetny post, wprost idealny dla mnie, jestem taką małą torebko maniaczką ;)
    A jesień to idealna pora na wprowadzenie do swoich codziennych zestawów duuuuużych torebek :) Ja kilka już takich posiadam i zawsze znajdę w nich wiele, ale to naprawdę wiele rzeczy czasami wręcz niezbyt potrzebnych ;)
    Kilka modeli, które zaprezentowałaś w poście wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą, jesienią można częściej dodawać do swoich stylizacji ciekawe torebki ;) ja również jestem posiadaczką kilku, ale zawsze jak widzę jakąś ładną stwierdzam, że takiej w mojej szafie brakuje ;) pozdrawiam !

      Usuń
  2. wszystkie piękne, ale najbardziej podoba mi się ta biała

    pozdrawiam serdecznie
    Macelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biała to też i moja ulubiona ;) pozdrawiam !

      Usuń
  3. Fajne propozycje wybrałaś Kala!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta biała torebka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń