21 września 2014

jumpsuit

Jakiś czas temu do łask powróciły kombinezony. Ten come back spodobał się też i mnie, więc postanowiłam znaleźć dla siebie jakiś ciekawy model. Bardzo chciałam przed decyzją mieć możliwość przymierzenia "jakiegoś" kombinezonu, aby sprawdzić czy będę się w nim prezentować dobrze. Niestety sieciówki mnie w tej kwestii zawiodły. Praktycznie nigdzie nie można było dostać ciekawego kombinezonu, a jeżeli już się trafiły to w kosmicznych, jak dla mnie, cenach i zbyt eleganckich wersjach. Wiedziałam jedno: mocny kolor, luźny fason - tego będę szukać. Z pomocą jak zawsze przyszły sklepy online. Kombinezonów tam w nadmiarze. Wybrałam ten, który podobał mi się najbardziej, wrzuciłam do wirtualnego koszyka i oczekiwałam na przesyłkę. Dostałam kombinezon w pięknym kolorze kobaltowym, żałuję tylko jednego, że nogawki są takie krótkie... 

/ marynarka - sh / kombinezon - TUTAJ / naszyjnik, pierścionki - sklep online / buty - lokalny sklep (Cz-wa) /

41 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie kombinezony, super kolor.
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz, Tobie również życzę miłego dnia !

      Usuń
  2. Kocham kombinezony - świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero zaczynam je lubić ;) dzięki Paula

      Usuń
  3. kobalt z bielą wyglądają genialnie <3 świetny set !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się nie zgodzić, podoba mi się to połączenie kolorystyczne, dziękuję ;*

      Usuń
  4. jakie dziwne i zarazem fajne buty! sama bym je chętnie przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;D fakt mają w sobie trochę z dziwactwa, ale ogólnie to je bardzo lubię ;)

      Usuń
  5. Przepiękny kombinezon <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny kombinezon i marynarka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetyn kostium, i ten żywy kolor

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna marynarka:) dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm faktycznie krótkie nogawki, może jakby je podwinąć..ale byłyby jeeszcze krótsze w sumie :) Ale i tak wyglądasz cudnie, piękny ten kolor... buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama widzisz... niestety ;) dziękuję i pozdrawiam ;*

      Usuń
  10. Polaczenie marynarki i kombinezonu wyglada swietnie :) ! Moze wzajemna obserwacja ?
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jeżeli twój blog mi się spodoba na pewno zaobserwuję, a jeżeli mój spodobał się Tobie to zachęcam do częstszych odwiedzin ;) pozdrawiam !

      Usuń
  11. piekny kombinezon- ja lubie nogawki 3/4, lubie pokazywac moje kostki nawet zima :D
    xoxo
    anjage.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam jako tako nic do długości 3/4, ale akurat myślę, że w tym wypadku długa nogawka prezentowałaby się lepiej ;)

      Usuń
  12. omg!
    połączenie kobaltu z bielą wygląda niesamowicie!
    bardzo ładny kombinezon!
    ślicznie Ci w tych kolorach.

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  13. zdecydowanie jest magiczne! :)
    zestaw bardzo mi się podoba - klasyczny, kobiecy, wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorystyczne połączenie bardzo na plus. Poza tym przepadam za minimalistycznymi zestawami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kombinezon ma przepiękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobrze wyglądasz w kobalcie, a jeszcze lepiej w tym kombinezonie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do ideału mi daleko, ale dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  17. nice jumpsuit!

    xo T.
    www.initialed.ca

    OdpowiedzUsuń
  18. KOCHANA PERFECT!!!
    Pozdrawiam z Gdyni,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana rewelacyjnie wyglądasz w tym kombinezonie, do tego fajnie go zestawiłaś z białą marynarką i butami, jak dla mnie idealnie jest!! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. That is a nice blue.

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń