long shirt

Długość midi zawsze była przeze mnie pomijana. Omijałam ją podczas robienia zakupów, skracania spodni, przeglądania sklepów online. Wydawało mi się, że nie jest dla mnie i nie będzie się dobrze prezentować na mojej sylwetce. Stało się jednak tak, że ostatnio wszystko co trafia do mojej szafy jest tej długości... Najpierw była spódnica, potem nieco krótszy (ale nadal midi) cienki sweterek, później narzutka podobnej długości, a teraz ta koszula. Co najlepsze, nie mam ochoty na niej poprzestać. Upoluję jeszcze jakiś interesujący płaszczyk do połowy łydki i dam sobie spokój z "midi"... przynajmniej na jakiś czas.  

/ koszula - TUTAJ / jeansy - Vila / okulary, pierścionki - sklep online / naszyjnik - Sinsay / baleriny - Centro /

25 komentarzy:

  1. O tak, ogromne TAK, bosko wyglądasz Kala!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie zdecydowałabym się na takie połączenie, ale do Ciebie pasuje;)

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze się w nim czuje ;) dziękuję i pozdrawiam !

      Usuń
  3. Zamiast spodni dobrałabym spódniczkę do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w spódnicy nie czułabym się komfortowo ;) do letniej wersji wybrałabym natomiast krótkie spodenki :)

      Usuń
  4. Świetny wpis! Na prawdę mi się podoba :) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie to wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega koszula!! polecam tez konkurs modowy - http://bejeans.pl/whouwnnbe

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebiste ! To Twój dobry styl : )

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie tak ! dla tej długości i dla tego looka ! rewelacyjny minimalizm <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wygladasz genialnie w tej koszuli!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ta koszula jest przednia! Wyglądasz idealnie :)) I bardzo fajnie, że dodałaś taką prostą biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! stylizacja na wielki plus :)

    mogę prosic o klikanie w linki Sheinside w moim nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zestawienie!!
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie zwykłe/niezwykłe koszule! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio też uwielbiam midi ;) Bardzo fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta long koszula :) Wyglądasz zjawiskowo!

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń