13 października 2014

navy blue


Wiecie jak to jest gdy co sezon pojawiają się nowe trendy? Wszystkie fashionistki ogarnia szał. Ja zawsze podchodzę do nich tak samo - sceptycznie. Zdarzają się jednak sytuacje, że po dłuższym czasie ulegam i takie, że zakochuję się od pierwszego wejrzenia. Granat to opcja numer jeden. Nie od razu go polubiłam. Było jedno podejście, nie udane zresztą. Kolor został porzucony na długo, a do łask powrócił niedawno i to był strzał w dziesiątkę. Spodobał mi się i coś czuję, że zostanie ze mną na stałe. 

/ narzutka - TUTAJ / t-shirt - market / spodnie - sh / buty - lokalny sklep (Cz-wa) / pierścionki - sklep online /

24 komentarze:

  1. Świetny wpis! Na prawdę mi się podoba :) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. cUDOWNE PROSTE POŁĄCZENIE, ZAKOCHAŁAM SIE W SPODNIACH
    pozdrawiam z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja gdy je po raz pierwszy ujrzałam ;) dzięki Kochana ;*

      Usuń
  3. Świetne zestawienie, wszystko idealnie ze sobą gra, a kolory są cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że się podoba :) ślicznie dziękuję :)

      Usuń
  4. Kupuję, kupuję, kupuję Cie w całości ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że zestaw się podoba ;) pozdrawiam !

      Usuń
  5. Uwielbiam granatowy kolor! Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go polubiłam ostatnio ;) dziękuję ;*

      Usuń
  6. rewelacyjny blezer , ma genialny krój i odcień <3 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie i buty mi się bardzo podobają :) chce takie też ! :P

    OdpowiedzUsuń