Silesia Fashion Look 2014: POKAZY VIP



Jakiś czas temu, dokładnie 19 września, odbyły się zamknięte pokazy vip, zorganizowane w ramach imprezy Silesia Fashion Look. To już kolejna edycja tego wydarzenia, ale pierwsza w której miałam przyjemność uczestniczyć. Przyznam szczerze, że jestem pozytywnie zaskoczona profesjonalizmem z jakim impreza została przygotowana. Miło, że o wszystkim pomyślano. 

Pokazy poprzedził bankiet w restauracji Hana Sushi gdzie można było wypić lampkę wina i skosztować pysznego jedzenia. Po rozkoszach podniebienia przyszedł czas na nacieszenie oczu. Zaproszeni goście zajęli swoje miejsca, fotografowie ustawili sprzęt, a blogerki miały okazję poczuć się jak celebrytki zasiadając w pierwszym rzędzie. Imprezę komentowała para prowadzących Paulina Sykut i Tomasz Kamel. Na scenie można było podziwiać dumnie kroczące, piękne modelki, a nie zabrakło też i przystojnych panów modeli. Stylistki przygotowały ciekawe stylizacje, o fryzury zadbał salon Hair Coif, a makijażem zajęły się panie z Sephory

Co mogliśmy zobaczyć? Zestawy na jesień/zimę 2014/2015. Pokazów było aż 20. Mogliśmy zapoznać się z propozycjami sklepów dostępnych w Silesia City Center m.in.: Marc Cain, Strellson, Bryloownia, Patrizia Pepe, Venezia, Gino Rossi, Weekend by Max Mara, Stefanel, Tous, Furla i wiele innych, a także kolekcjami polskich projektantów: Bizuu, Eva Minge, Furelle, Wojtek Haratyk, Kamil Sobczyk oraz Boujour & Kiss by Aga Paul-Smolińska. Główną atrakcją wieczoru był pokaz nowej kolekcji Macieja Zienia, Zień a Porter. Muszę wyznać, że sceptycznie podchodziłam do tego pokazu, ale pozytywnie się zaskoczyłam. Kolekcja, moim skromnym zdaniem, jest doskonała - kobieca, minimalistyczna, ponad czasowa. Mogę oficjalnie napisać, że zostałam fanką Zienia.  Mnie najbardziej podobały się wszystkie pokazy z polskim rodowodem, ale i sieciówki nie pozostały w tyle, świetna kolekcja Liu Jo, Pinko, sukienki od Waggon, czy płaszcze od Deni Cler, chciałoby się je mieć w swojej szafie. Na deser organizatorzy zaserwowali nam muzyczną niespodziankę, mini koncert Grzegorza Hyżego - genialnie brzmi na żywo. Z imprezy wyszliśmy uśmiechnięci, zadowoleni i zainspirowani. Serdecznie dziękuję za zaproszenie i oby więcej takich wydarzeń.

Kilka słów o showroomie... Trafiliśmy na niego przypadkiem, ale odkryliśmy tam prawdziwe perełki o których nie słyszałam wcześniej. Mieliśmy okazję uciąć sobie krótką pogawędkę z Olgą Pokrywką, wokalistką o aksamitnym głosie, ale przede wszystkim zdolną młodą projektantką. Pokrywka to ubrania z wysoko gatunkowych tkanin, unikatowe, dopracowane pod każdym szczegółem. Ciągle marzy mi się sukienka z falbanką na dole, ciemny sweter i tiulowa spódnica - piękne rzeczy. Kolejnym odkryciem okazała się marka sygnowana nazwiskiem Kamila Gronner - te bluzowe sukienki cały czas krążą po mojej głowie, czekając na przypływ gotówki. Ostatni projektant o którym chciałabym napisać jest Kamil Sobczyk. Niektórzy z Was mogą go kojarzyć z programu tv, ale ja usłyszałam, a właściwie zobaczyłam jego projekty po raz pierwszy właśnie na Silesia Fashion Look. Zakochałam się od razu. Nowoczesne, oryginalne, jedyne w swoim rodzaju - tak bym mogła w kilku słowach określić ubrania, które mogłam pooglądać, dotknąć i przymierzyć.

Na zdjęciach możecie zobaczyć (od góry): Pokrywka, Kamila Gronner, Kamil Sobczyk, bufet w Hana Sushi, Pinko, Patrizia Pepe, Boujour&Kiss, Weekend by Max Mara, Waggon, Penny Black, Antony Morato, Deni Cler, Guess, Kamil Sobczyk, Furelle, Eva Minge, Liu Jo, Maciej Zień.

10 komentarzy:

  1. Wow zajebiście !!! Prawdziwa relacja !

    OdpowiedzUsuń
  2. pozazdrościć kochana, tak impreza to lada gratka.Super pokaz, w oko wpadło mi krótkie, brązowe futerko, które prezentowała modelka na wybiegu.
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się to futerko spodobało ;) pozdrawiam !

      Usuń
  3. Fajnie to wszystko wyglada i juz widze kilka rzeczy ktore bym przygarnela;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja ;) a najchętniej większość projektów Zienia ;P

      Usuń
  4. Mega zazdroszczę 'uczestniczenia' w pokazie!

    OdpowiedzUsuń