biker jacket

Gust każdego z nas ciągle się zmienia. Wpływa na to wiele czynników: moda, praca, cechy charakteru, otoczenie w którym się obracamy. Ja kiedyś lubiłam klimaty vintage, teraz kręci mnie minimalizm i wydaje mi się, że taki styl bardziej do mnie pasuje, a co najważniejsze czuje się w nim dobrze. Czasem gdy patrzę na stare zdjęcia i widzę swoją "stylówe" z przed kilku lat uśmiecham się i myślę "jak ja to mogłam założyć". Mogłam, nosiłam i wszystko było ok, bo czasy były inne. Prawda jest też taka, że od dawna poszukuję swojego stylu. Próbuję, testuję, sprawdzam. Jak gdzieś ostatnio usłyszałam "kto nie robi nic nie popełnia błędów". Fakt, aby móc odnaleźć swoją drogę musimy parę razy się zagubić, zjechać na pobocze, zapytać przechodnia o kierunek i tylko w ten sposób możemy trafić do miejsca przeznaczenia. Coś czuję, że ja jestem już blisko punktu docelowego, choć pewnie zdarzy mi się jeszcze nie raz zabłądzić.

/ kurtka - Cubus / bluzka, jeansy - sh / buty - lokalny sklep (Cz-wa) /

13 komentarzy:

  1. świetna jest ta kurtka @

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszczyk cudo!

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalinko zgadzam się, zresztą przeszłam podobną ciuchową drogę:).
    Świetnie wyglądasz, a kutra super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio bardzo mi się podobają szare/grafitowe płaszczyki i kurtki. Mam chrapkę na taki :D
    Świetnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też tak mam jak patrzę na jakieś stare zdjęcia ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny kroj kurtki :0
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna kurtka! :)

    http://jullieu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kurtka! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń