26 listopada 2014

colors

Jakie są Wasze ulubione kolory? Ja bardzo lubię biel i czerń, mogłabym nosić ubrania w tych barwach cały czas, są bazą wielu moich "stylizacji". Do grona podstawowych, ulubionych kolorów dołączyła też ostatnio szarość. Zawsze jej unikałam, ale w ciągu ostatnich miesięcy do mojej szafy trafia coraz więcej ubrań w różnych jej odcieniach. Bardzo lubię też czerwień, kobalt i nasyconą zieleń. Stanowią one mocny akcent do klasycznych połączeń. Wydaje mi się, że pasują do mnie, do mojej osobowości i typu urody. Nie przepadam za to i nie mam w garderobie nic w brązach czy beżach. Zwyczajnie nie lubię. Chociaż chodzi za mną dłuższy płaszcz w odcieniach ciepłego karmelu. Gdy tylko taki spotkam od razu przyodzieje i będę rozważać jego zakup - w każdej regule zdarzają się wyjątki. Czasem nie ma sensu upierać się, że czegoś nie założysz, bo to bardzo szybko się zmienia i rzecz do której jakiś czas temu czułaś estetyczne obrzydzenie może stać się twoją ulubioną. Może i ja zapałam kiedyś miłością do brązów, kto wie...  

/ płaszcz, okulary - sklep online / sweter - sh / spodnie - H&M / buty - New Yorker / torebka - TUTAJ /

36 komentarzy:

  1. Love the bright coat! So chic!

    xoxo
    Stella

    www.jadore-fashion.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny zestaw! Bardzo ładny kolor płaszczyka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. jeden z najpiękniejszych kolorów ;)

      Usuń
  4. Mhmmmm, ten chaberkowy kolor :D Boskooo wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor płaszcza,bardzo energetyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie w tym płaszczu wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) dobrze się w nim czuję ;)

      Usuń
  7. świetnie wyglądasz, płaszczyk jest śliczny <3!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! niesamowicie wyglądasz <3333333

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie na pierwszym miejscu ZAWSZE będzie czerń i biel, później bywa różnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak samo jak u mnie, czerń i biel zawsze nr 1 ;)

      Usuń
  10. Idealny! :) ...a do tego zdecydowanie to Twój kolor Kochana :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z moich ulubionych ;) Dzięki Kochana ;* Pozdrawiam!

      Usuń
  11. kOCHANA!! TO IDEALNY PŁASZCZ NA ZIMĘ!!
    Zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylówka, płaszczyk naprawdę boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny płaszcz oraz jego kolor :)
    http://aliasonare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny płaszczyk! Bardzo pasuje Ci ten electric blue :)) Ja na jesień kupiłam sobie karmelową pelerynę, też niezbyt przepadam za brązami i beżami, ale jej nie mogłam się oprzeć!

    W wolnej minutce zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny płaszcz, ma niesamowity kolor
    A co do książki Charlize Mystery - Ja uważam, że na pewno Ci się ona przyda, to taka mała encyklopedia mody wg Karoliny, czyta się świetnie i z pewnością można do niej zajrzeć w każdej chwili :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. chabrowy to Twój kolor!! Piękny płaszcz ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. U Ciebie biały i czarny jest bazą, a u mnie dopełnieniem. Wolę stawiać na kolor, dlatego tak bardzo spodobał mi się Twój płaszcz!

    OdpowiedzUsuń