Silesia SWAG Show: 11 October 2014

Już jakiś czas temu, dokładnie 11 października w Katowicach w Galerii Szyb Wilson odbyła się kolejna edycja Silesia Swag Show. Może niektórzy z Was o niej słyszeli, może ktoś z Was nawet miał okazję na niej być, ale pewnie znajdą się osoby, którym owa nazwa nic nie mówi. Spieszę więc z wyjaśnieniami. Silesia Swag Show to cykliczne wydarzenie na którym możemy zapoznać się z nowymi, jak i tymi dobrze prosperującymi, markami street wear'owymi działającymi na polskim rynku modowym. Mamy okazję porozmawiania z projektantami, dotknięcia i przymierzenia rzeczy, które najczęściej możemy podziwiać wyłącznie online, ale przede wszystkim mamy możliwość kupienia oryginalnych ubrań i dodatków opatrzonych metką "made in Poland". 

Podczas każdej kolejnej edycji Swag'u odkrywam nową markę, nowego projektanta, nowy design. Tym razem nie było inaczej. Na "stoiskach" widywało się rzeczy podobne, mocno już zakorzenione w modę street'ową, bluzy, t-shirt z napisami, full cap'y... było też kilka perełek o których chciałabym Wam dziś napisać. Zacznę od Kuxido - przesympatyczne, kreatywne dziewczyny z pasją. O samej marce już słyszałam, niestety nie zapadła mi od razu w pamięć (właściwie nie wiem dlaczego),  po tym co zobaczyłam, po tych niesamowitych ubraniach na pewno o niej nie zapomnę. Bluza w kolorze oliwkowym bądź czy też khaki oraz granatowa bluzo/narzutko/marynarka z pianki to prawdziwe skarby. Po szaleństwie czas na klasyczny i niezawodny minimalizm podkreślony niebanalnym krojem i doskonałym, w 100% naturalnym, wykonaniem - poznajcie Synthetic. Tunika w odcieniach kobaltu oraz druga w czerni to ich dzieło. Jeżeli tak samo jak mnie spodobał się Wam top z kolorowym nadrukiem i kieszonką oraz t-shirt z wzorzystym rękawem będziecie mieli ochotę zajrzeć do Noona Banks. Piękne, wygodne, a jednocześnie ultra kobiece i nowoczesne ubrania znajdziecie u Kosowska. Mnie rzuciły się w oczy luźne oversize'owe sukienki w kolorach szarości, kobaltu, granatu i czerni. Mam nadzieję, że jedna z tych kreacji wkrótce (czekam na przypływ gotówki) będzie moja. Gdyby komuś, tak jak mnie podobała się moda na uliczną torebkę - "nerkę", a chcielibyście zaopatrzyć się w wersję modern to z czystym sumieniem polecam Ekorre. Niesamowite jest to ile można mieć pomysłów na tego typu gadżet. Bielizna to część odzieży, którą  na codzień ukrywamy przed społeczeństwem, ale gdy zobaczy się projekty by Michalska ma się ochotę paradować w samym staniku... oczywiście po domu... dla ukochanego. Jeden z tych koronkowych cudów planuję kupić sobie we wcześniejszym prezencie gwiazdkowym. Ciekawą alternatywę dla shopper bag'ów czy też eko bag'ów zauważyłam u Hobo Bags. Pojemna, świetnie wyglądająca, wysokiej jakości torebka, wykonana z kilku różnych materiałów z pewnością przydałaby się podczas wielogodzinnych wędrówek po ulicach miasta. Okulary Sojaa przyciągnęły mnie swoją oryginalnością, jeszcze nigdy wcześniej nie widziałam takich oprawek. Uwielbiam buszować po lumpeksach, więc nie mogłabym nie wspomnieć o Bazar Second Hand - światowe marki, unikatowe ubrania, prawdziwe perełki. Widziałam mnóstwo pięknych rzeczy i naturalnie do domu nie wróciłam z pustymi rękami, nie kupiłam wszystkiego co chciałam, ale ale... od czego są zakupy online, byle tylko finanse dopisały. 

14 komentarzy:

  1. Kochana świetna relacja i piękne zdjęcia...o filmiku nie wspominając :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję i bardzo się cieszę, że się podoba :) pozdrawiam!

      Usuń
  2. Niektóre sfotografowane przez Ciebie ubrania wyglądają fantastycznie. Pewnie reszta też była niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sporo było pięknych rzecz i fakt te na zdjęciach to tylko mała ich część ;)

      Usuń
  3. Fajne wydarzenie, zwłaszcza dla kogoś, kto interesuje się modą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna sprawa dla wszystkich, którzy chcą się ciekawie ubrać i wspierają polską modę

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia! Bardzo chciałabym wziąć udział w takim wydarzeniu, niestety nigdy nie wiem, kiedy są :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) polecam polubić fanpage SWAG SHOW Silesia, a wtedy nie umknie Ci data kolejnej edycji ;)

      Usuń
  5. genialna fotorelacja kochana, torba na przedostatnim zdjęciu wpadła mi w oko:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  6. interesujące i inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mega wydarzenie jakie piekne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo faja relacja , aj te staniki genialne <3 !

    OdpowiedzUsuń