skinny jeans

Każdy z nas ma kompleksy. Jednemu nie podoba się budowa kości policzkowych, a innym nie pasuje to, że są za niscy, itd. Niektóre z tych "wad" łatwo da się zmienić, bo co to za problem udać się do fryzjera w celu zmiany koloru włosów. Trudniej jest, gdy nie pasuje nam nasz kolor oczu, ale i to można zmodyfikować - jakiś mądry człowiek wymyślił kolorowe soczewki. W dzisiejszych czasach bez problemu zrobisz się (o ile oczywiście chcesz) na blondynkę z niebieskimi oczami. Dużo większy problem pojawia się w momencie, gdy uważamy się za zbyt niskich. Nie ma rzeczy niemożliwych. Kiedyś słyszałam, że można poddać się operacji i wydłużyć sobie nogi... Cóż, to z pewnością opcja tylko dla odważnych (bogatych) i mocno zdeterminowanych. Swoją drogą tego typu zabieg kojarzy mi się z horrorem albo średniowieczyzną karą rozciągania. Znacznie prostsza opcja wydłużenia nóg to szpilki oraz obcisłe spodnie. W ukrywaniu wad i podkreślaniu zalet, na szczęście, pomogą nam ubrania (jest tych trików trochę). Nie bez przyczyny projektanci głowią się nad nowymi kolekcjami, wybierając materiały i dopasowując kroje tak aby klient był zadowolony. Kompleksy mam i ja. Ciężko było mi zaakceptować parę rzeczy, ale z wiekiem człowiek uświadamia sobie, że czas najwyższy pokochać siebie takim jakim się jest, bo to z samym sobą przyjdzie nam spędzić całe życie. Druga sprawa to pewność siebie, którą warto zbudować, gdyż prościej nam będzie przyswoić pewne zmiany i wady. Ja nad swoją ciągle pracuje i z poziomu zero jestem aktualnie na poziomie 20%. Niestety kochanego ciała jest czasem za wiele i wypadało by zapisać się na siłownie albo zacząć chodzić na pilates, dla zdrowia, urody, ale przede wszystkim dla lepszego samopoczucia. Decyzja podjęta, czas zacząć działać.

/ cardigan - TUTAJ / t-shirt - sh / jeansy - Vila / okulary, pierścionki - sklep online / buty - lokalny sklep (Cz-wa) /

11 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, świetny post, i bardzo pozytywna energia ! Trzymaj tak dalej Kochana ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super w tych portaskach wyglądasz :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kochana :) to moje ulubione jeansy ;) pozdrawiam !

      Usuń
  3. Bardzo przyjemny look, podoba mi się xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. robione już jakiś czas temu, ale fakt sporo słońca wtedy była, a teraz go brak ...

      Usuń
  5. świetny sweter i spodnie :) super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHANA PIĘKNIE, SWETER IDEALNY

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne słoneczko! Patrząc za okno... tęskni się. Świetne masz jeansy, leżą idealnie. Planuję kupić sobie teraz na jesień jakieś nowe jeansy, ale jakieś takie lepsze. Mam możliwość kupić je tutaj: http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/spodnie.html#1 i tak myślę, które byłyby idealne, ale chyba zdecyduje się na podobne do Twoich :)

    OdpowiedzUsuń