19 listopada 2014

sparkle

Przed każdym zakupem dokonujemy decyzji. Coś musi sprawić, że mamy ochotę wydać ciężko zarobione pieniądze. Czasem jest to impuls. Nie planowaliśmy nic kupować, ale z wieszaka, półki czy z za witryny wygląda do nas rzecz, którą chcemy mieć. Nie koniecznie jest ona nam niezbędna do życia, po prostu wpadła nam w oko i cyk "biorę". Innym razem ustalamy na co mamy przeznaczyć gotówkę. Zdarza się też, że jak ja musimy, chcemy, mamy zamiar w danym miejscu coś kupić. Ja wtedy bacznie rozglądam się po zawartości sklepu i rozważam, czy mi się to przyda i czy mi się podoba. Dana rzecz mocniej utkwi w mej pamięci i już wiem, że to właśnie ta rzecz wzbogaci zawartość mojej szafy.

/ bluza - TUTAJ / spodnie - sh / buty - Primark /

16 komentarzy:

  1. świetna bluza! szary z kobaltowym uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo podoba mi się to połączenie :)

      Usuń
  2. Kalinko czy mowa jest o tej bluzie ? :) Jest urocza :) Urocze zdjęcia i TY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dokładnie mowa bluzie ze zdjęć powyżej ;) dziękuję, też mi się podoba :) urocza, hmm... to nowość ;P ale dziękuję ;*

      Usuń
  3. Super bluza, ciekawie wygląda:) Całość bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana jestem zachwycona, wiesz, że mam fizia na punkcie bluz!
    Ta jest idealna

    pozdrawiam kochana,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* też bardzo lubię bluzy, wiec wcale Ci się nie dziwię, że szalejesz na ich punkcie ;)
      pozdrawiam Kochana ;*

      Usuń
  5. Minimalistyczne, ale niesamowite zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję :) miło mi, że się podoba :)

      Usuń