yno... fashion

Muszę się przyznać, że ostatnio zaniedbuje wiele spraw... Osobistych, zawodowych, a i nawet o swoje hobby nie dbam tak jak bym chciała. Właściwie nie wiem dokładnie dlaczego, a może i wiem tylko nie chce wypowiedzieć tego na głos, żeby wina nie leżała w całości tylko po mojej stronie... Łatwo jest powiedzieć czy napisać, że nie mam czasu, bo całe dnie pochłania mi praca i inne ważne zajęcia. Niestety nie mogę zrzucić mojego zaniedbania na "cele wyższe". Za wszystko odpowiedzialne jest moje lenistwo, do tego dochodzi częsty brak weny i zmniejszona determinacja. Wpływa to mocno na systematyczność mojego działania w wielu dziedzinach życia. Przekłada się na wydajność mojej pracy, na funkcjonowanie bloga. Ciągle nie ma kiedy zrobić zdjęć (sprawę dodatkowo utrudniają coraz krótsze dni), napisać notki, a najtrudniejsze jest dotrzymanie słowa w stosunku do samej siebie. Koniecznie muszę nad tym popracować. Mam cichą skromną nadzieję, że gdy to do Was napiszę, że gdy to Wam obiecam, że od dzisiaj, od tego posta, będziecie mogli widywać nowe wpisy częściej to tak właśnie będzie. Muszę przegonić swojego lenia i zacząć realizować pomysły, których w ostatnim czasie pojawia się coraz więcej. Oby było tylko lepiej... Trzymajcie kciuki. Pozdrawiam Was ciepło Kochani ;) 

/ sweter - TUTAJ / spodnie - sh / okulary, buty - sklep online / torebka - TUTAJ /

24 komentarze:

  1. Mikalafashion dasz sobie radę, chwilowa niedyspozycja ale jeszcze nas zaskoczysz !

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam za słowo :) Fajna stylówka, lubię B&W!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, klasyczne połączenie czerni i bieli!

    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarno-biała klasyka. Lubię tooo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa stylizacja ;) Zwłaszcza sweter mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek i okul;ary fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny pasiak , guziczki z tylu sa milym zaskoczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;) guziki z tyłu sprawiają, że sweter wygląda ciekawiej ;)

      Usuń
  8. IDEALNA KLASYKA!!

    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. In love with your sweater! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna stylizajcaaa !!
    Bardzo podoba mi się ten sweterek :))


    http://roksanagoral.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że się podoba, dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  11. spokojnie, mze to przze ta pogode? minie Ci :) ja bym czasem chaiala byc troche mniej odpowiedzialna, no wiesz bez wyrzutow sumienia polezec na kanapie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie pogoda też się dokłada do tego wszystkiego... też mam taką skromną nadzieję, że to w końcu minie ;) tak, poleżeć i nic nie robić to fajna sprawa ;) życzę Ci Kochana takiej chwili wytchnienia w domowym zaciszu :)

      Usuń
  12. super , tak jak napisała Ola Klasyka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. królowa minimalizmu - uwielbiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba...paski tu, paski tam :) świetna stylizacja, okulary przygarnę :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń