22 grudnia 2014

wardrobe

Każdy z nas zapewne ma w swojej szafie rzecz, którą bardzo lubi, taką w której czuje się dobrze i mógłby chodzić w niej na okrągło. Ja mam tak z moim ulubionym płaszczem w odcieniu mocnego różu. Jest wygodny, ciepły, dodaje "tego czegoś" nawet najprostszemu połączeniu. 

płaszcz, sweter, spodnie - sh / okulary, pierścionki - sklep online / naszyjnik - Sinsay / buty - Stradivarius /

Nie wiem czy zauważyliście, zrezygnowałam z przygotowywania list typu must have, ale... ciągle poszukuję dla siebie kilku rzeczy. Dokładnie butów (jak już zapewne wiecie z poprzedniego posta) i szarego płaszcza do połowy łydki. Bardzo zależy mi na tym, aby zaopatrzyć się w te dwa przedmioty i nie nadszarpnąć zbytnio swojego budżetu. Ostatnio trafiłam na ciekawą stronę Rabatuj.pl na której można znaleźć kupony rabatowe, informacje o promocjach i zniżkach. Do wyboru mamy kody do setek sklepów internetowych z różnych kategorii, m.in. odzież - Answear.com; obuwie - Sarenza, Eobuwie.pl; kosmetyki - Yves Rocher czy książki - Empik. Przyda się tym, którzy tak jak ja są w trakcie kompletowania swojej zimowej garderoby, nie zdążyli jeszcze kupić prezentów dla bliskich albo mają w planach inne zakupy.

15 komentarzy:

  1. Genialne połączenie butów sportowych z płaszczem w takim kolorze ,energetycznie i nie nudno ! ;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, że się podoba :) pozdrawiam !

      Usuń
  2. świetny zestaw za pewnie małą kasę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie!! zachwyca mnie ten płaszcz! Idealny kolor!!
    ❄ ❄ ❄ ❄
    Życzę wszystkiego co najlepsze w te święta:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ;* Dla Ciebie również najlepsze życzenia, Wesołych Świąt !

      Usuń
  4. Taki cudowny płaszcz z sh ?! Wow !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, czasem trafi się jakaś perełka ;)

      Usuń
  5. Twój płaszczyk mnie zachwyca, cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful photos and outfit! I really like the coat! ^__^

    OdpowiedzUsuń