27 stycznia 2015

casual: winter edition

Co tu ukrywać... jestem fanką stylu casual (o czym już prawdopodobnie doskonale wicie). Na co dzień noszę się swobodnie. Staram się zachować umiar w życiu i w swoich stylizacjach. Szukam odpowiedniego balansu między nudą i tym czymś co zainteresuje. Według mnie dobrym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest klasyczne połączenie podkreślone mocniejszym akcentem. Sprawdza się to zwłaszcza zimą, gdy ciągle nosimy odzienie wierzchnie i ciężko nam pokazać co jest pod płaszczem czy kurtką. Fajnie zaopatrzyć się wtedy w rzecz, która będzie się wyróżniała. Może to być szal w mocnym kolorze lub ciekawym wzorze, oryginalne rękawiczki czy czapka. Opcji jest sporo wystarczy tylko wybrać taką, która będzie nam pasowała. 

/ płaszcz - Troll / sweter, spodnie - sh / buty, naszyjnik - sklep online / szalik - H&M / 

16 komentarzy:

  1. Świetny szalik :) Jest super akcentem w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny szalik i buty, podoba mi się ten look!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice outfit! I love the touch of color! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) cieszę się tym bardziej, że bardzo lubię zielony kolor ;)

      Usuń
  5. Mam podobne buty z wyprzedaży Be Jeans, ale bez tych łańcuchów złotych. Patrze zę ostatnio te wszelkie złote wstawki są bardzo modne w ubraniach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam, złote wykończenia, klamry są ostatnio częściej spotykane na ubraniach czy dodatkach :)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba to zestawienia. Sama noszę się ostatnio podobnie:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne serduszko! A Ty uśmiechaj się częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uśmiecham się często ;D ale na zdjęciach nie zawsze wygląda to dobrze ;P

      Usuń
  8. Super zdjęcia, jak i cały blog. Chętnie opublikujemy Twojego bloga w katalogu www.justfashion.pl

    OdpowiedzUsuń