23 stycznia 2015

#paleta


Jak każda kobieta lubię ładne rzeczy. Ucieszyłam się więc ogromnie, gdy w Częstochowie powstało miejsce w którym można zaopatrzyć się w same świetne ubrania i dodatki w maksymalnie przystępnych dla klienta cenach. Dokładnie 14 stycznia przy al. Kościuszki 14 otwarty został nowy sklep #Paleta. Pisząc "sklep" nie mam na myśli tylko przestrzeni z wieszakami zapełnionymi rozmaitymi rzeczami, mam na myśli miejsce z niepowtarzalnym klimatem, wystrojem i przesympatyczną obsługą. Co znajdziecie w Palecie? Nowe rzeczy znanych marek - outlet takich firm jak: Zara, Bershka, Stradivarius, H&M czy Atmosphere. Perełki vintage, wyszukana, oryginalna odzież z drugiej ręki - codziennie coś nowego. Biżuterię i torby handmade częstochowskich artystów (m.in. IVA handmade). Brzmi zachęcająco prawda? Zapewniam Was, że to nie wszystko. Dla tych wszystkich z poza świętego miasta mam dobrą wiadomość zakupy w Palecie można robić też online. Po wszystkie szczegóły zapraszam Was na facebook'owy profil Palety TUTAJ. Ja planuję tam systematycznie zaglądać, bo pięknych rzeczy nigdy za wiele... 

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dokładnie, fajna inicjatywa i świetne produkty ;)

      Usuń
  2. Super sklep z opisu! Muszę zajrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Szkoda ,że u w Rzeszowie nie ma takiego fajnego outletu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. mega sklep- a palety to ja chyba ten patent do domu podkradne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o tym myślałam ;) już jest pomysł, teraz czekam na wiosnę, aby wcielić go w życie

      Usuń
  5. fajny pomysł na sklep ;))

    http://pomidorova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To "10 zł" z pewnością zachęca. ;)

    OdpowiedzUsuń