01 lutego 2015

changes

Człowiek ciągle się zmienia. Zachodzą w nas zmiany nieuniknione i te nad którymi mamy większą lub mniejszą kontrolę. Ogromny wpływ (mimo, iż niektórzy twierdzą inaczej) mamy na to jak będzie wyglądać nasza przyszłość, nasze życie. To my decydujemy, samodzielnie lub z pomocą bliskich nam osób, o kierunku w którym "pójdziemy". Wybór szkoły, zawodu, miejsca zamieszkania, partnera życiowego to decyzje kluczowe. Do zmian na które mamy mały wpływ zaliczam zmiany w naszym wyglądzie. Czy tego chcemy czy nie nasze ciało najpierw dojrzewa, aby później zacząć się starzeć. Proces nieunikniony. Oczywiście, można go spowalniać, a sposobów - nie koniecznie zdrowych, na jego złagodzenie jest sporo. Prędzej czy później stanie się jednak tak, że zaczniemy widzieć pierwsze siwe włosy, zmarszczki itp. Mimo, że mam już swoje lata to mogę śmiało stwierdzić, że dopiero dojrzewam... i mam tu na myśli proces psychologiczny. Zdaję sobie sprawę z upływającego czasu, dostrzegam zmiany w wyglądzie mojego ciała. Odczuwam też te najważniejsze zmiany. Zmieniają się moje potrzeby, marzenia i cele do których zmierzam. Idę... bardzo polowi, stawiając ostrożnie małe kroczki w kierunku do którego jeszcze długa droga, ale już dziś obieram cel. Cel na samodzielność, stabilizacja i szczęście. 

/koszulki, kosmetyczka - TUTAJ /

10 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądają rękawy w tych koszulkach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne koszulki, fajnie w nich wyglądasz ; )
    Racja, zmiany są nieuniknione, wszystko się zmienia i człowiek coraz bardziej dojrzewa ;)
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetny styl ! Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te koszulki! Podobają mi się na maksa! Uwielbiam taki minimalistyczny styl!
    Zapraszam do mnie: http://mariatruewoman.blogspot.com/
    Dopiero co zaczynam, wiec potrzebuję wsparcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutkie t-shirty <3
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie

    zapraszam do mnie, skomentowałam i liczę na to samo http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiany zachodzą zawsze - na każdym etapie naszego życia :) Muszę cię pochwalić za koszulki. Sama uwielbiam takie proste rozwiązania. Widziałam podobne modele z napisami na http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/koszulki.html#1 , może coś Ci przypadnie do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama prawda. Zdaje się, że napisy na koszulkach nie są przypadkowe. Wszystkim nam sie przyda nieco oddechu i spojrzenia na siebie z dystansem. W wygodnym ubraniu chyba nieco łatwiej http://www.grandesaldi.pl/ona/kombinezony

    OdpowiedzUsuń