I'm back !

| płaszcz, spodnie, t-shirt - second-hand | buty - Stradivarius | okulary - sklep online |

Cześć! Witajcie! Minęło mnóstwo czasu od mojego ostatniego wpisu (to najdłuższa przerwa w historii bloga). Co u Was słychać? Przyznam szczerze... tęskniłam. Blog to hobby, którego bardzo mi brakowało. Strasznie ciesze się, że jestem z powrotem. U mnie sporo się działo. Było dużo bieganiny urzędowej przy zakończeniu zeszłorocznego projektu. Stresujący czas wyczekiwania i późniejszej rehabilitacji mojego mężczyzny. Udało mi się też znaleźć nową pracę i wyremontować małe mieszkanko, gdzie mam znacznie więcej przestrzeni i swobody. Brak fotografa, czasu i ogólne zabieganie zaowocowało brakiem nowych postów. Po woli wszystko wychodzi na prostą i mam cichą nadzieję, że będzie tylko lepiej. Może trochę pozmieniało się w moim otoczeniu i w "życiu", ale to cały czas ja... minimalistyczna, stonowana, casual-owa ja. Poznajecie? Nie... To się poznajmy ;)

do miłego Kalina ;) 

15 komentarzy:

  1. A więc nie zarzuciłaś bloga, cieszę się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie ;) Było trochę problemów natury technicznej, ale teraz wracam do systematycznego blogowania :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Kochana, Witaj z powrotem :) Bardzo miło Cię widzieć tutaj znowu ;) minimalistyczna, stonowana, casual-owa Kochana Mikalafashion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Mam nadzieję, że teraz będziemy "widywać" się częściej :)

      Usuń
  3. SUper ze z nami jesteś znowu!!!!

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też się bardzo cieszę :)

      Usuń
  4. Świetny kolor płaszcza! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie moge się nie zgodzić ;) są mega wygodne i praktyczne, a do tego fajnie się prezentują

      Usuń
  6. Cieszę się, że znów jesteś:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu :) Miło być z powrotem !

      Usuń
  7. Fajne buty :) dobrze że znowu jesteś!

    OdpowiedzUsuń