15 maja 2015

spring flowers

| cardigan, buty - New Yorker | t-shirt - Snapmade | spodnie - second-hand | okulary - sklep online |

Lubicie wiosnę? Ja bardzo! Nie jestem pewna czy to moja ulubiona pora roku, bo właściwie każda ma w sobie coś urokliwego i każdą lubię za coś, ale na pewno zajmuje wysokie miejsce w moich prywatnych rankingach. Wiosną uwielbiam budzącą się do życia naturę, rosnące pąki, kwitnące kwiaty, wszędzie robi się zielono - po prostu pięknie. Ciesze się z wydłużającego się dnia, słońca wschodzącego coraz wyżej i grzejącego coraz mocniej. Dzięki temu mogę (tak jak lubię najbardziej) przebywać na świeżym powietrzu godzinami... W takie pogodne wiosenne dni ubieram się wygodnie, biorę pod rękę ukochanego i razem zachwycamy się wiosną.

19 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, super sweterek i genialne zdjęcia na tle kwiatów.
    Co ty na wspólną obs?'

    Zapraszam do mnie na nowego posta
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :)

      Jeżeli podoba Ci się mój blog zapraszam do częstszego zaglądania ;) Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Piękna sceneria! Uwielbiam takie miejsca <3 Świetna, prosta stylizacja. W sam raz na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem zauroczona tego typu scenerią, za każdym razem :) Dziękuję!

      Usuń
  3. Fajnie, prosto i na luzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam długie kardigany! Całość fajna, na luzie i wygodna :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio ja również polubiłam długie kardigany i mam ich już kilka ;)
      Dziękuję i pozdrawiam !

      Usuń
  5. Świetna stylizacja, też bym się tak ubrała z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny ten sweterek! Żałuję, że u siebie nie mam new yorkera ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu zawsze w wolnej chwili możesz do nas do Częstochowy przyjechać na shopping, a i kawkę przy okazji chętnie bym z Tobą wypiła :)

      Usuń
  7. Świetna, mnimalistyczna stylówka! :) lubię to! :) kardigan bardzo faaaajny!:) buźka

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia - piękny styl !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dobra praca zespołowa, trochę mnie i sporo inwencji fotografa ;)

      Usuń
  9. Takie proste zestawy są najfajniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń