29 czerwca 2015

advantages and disadvantages


| sweter - New Yorker | bluzka - sh | spodnie, pierścionki - H&M |
 | okulary, torebka - sklep online | buty - lokalny sklep (Cz-wa) |

Dobrze znacie swoją sylwetkę? Nie mam tutaj na myśli kształtu sylwetki z nazwą pochodzącą od owocu (chociaż to też znacznie ułatwia sprawę z ubieraniem się) lecz zupełnie inną kwestię. Znacie wady i zalety swojej sylwetki, swojego ciała? Ja zaczęłam się nad nimi zastanawiać dopiero podczas oglądania tych zdjęć. Zauważyłam, że moja sylwetka wygląda korzystniej gdy założę spodnie z wysokim stanem, ale nie te obcisłe i dopasowane, a te nieco luźniejsze. Skłoniło mnie to do przemyśleń. Właściwie nigdy nie zastanawiałam się który fason np. spodni jest dopasowany do mojej sylwetki. Wiem, wiem... mam już swoje lata i to aż dziwne, że wcześniej tego nie robiłam. Skupiłam się na czymś innym. Kupowałam rurki, najlepiej biodrówki, bo wszyscy takie nosili, a ja nie chciałam zostać w tyle, chciałam być modna. Dopiero teraz uświadamiam sobie, że warto byłoby wyjść na przeciw modzie i postawić na dobry wygląd. Warto poświęcić trochę czasu, stanąć przed lustrem i spojrzeć na siebie pod zupełnie innym kontem. Przyjrzeć się swojej sylwetce. Zdać sobie sprawę, że nie ubędzie mi kilku centymetrów wzrostu, ramiona mi się nie zwężą, a masywne kości nie skurczą. Muszę zaakceptować sylwetkę, którą mam. Trzeba po przymierzać różne fasony konkretnych ubrań. Znaleźć te w których wyglądamy najlepiej i te zachować, a pozbyć się całej reszty pozostałych, tych które "zniekształcają" naszą sylwetkę. Może koleżanka, siostra czy mama będą lepiej w niej wyglądać i zapewne ucieszą się z nowej rzeczy. My zaczniemy czuć się lepiej we własnej skórze. Myślę, że warto podjąć ten trud. Ubranie, odpowiednia stylizacja potrafi dodać nam pewności siebie, potrafi wpłynąć na nasz nastrój, postrzeganie świata, na nasze zachowanie. Czas zapomnieć o modzie, bo teraz właściwie wszystko jest modne, czas postawić na wygląd, a potem... przyjdzie czas na styl, który już zaczyna się kreować.

11 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą, lepiej ubierać się w to co nam pasuje a nie w to co jest akurat mode, ale kompletnie nie nadaje się do naszej sylwetki. Rzeczywiście pasuje Ci taki krój spodni.

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć, że ktoś podziela moje zdanie :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz! Piękna torebunia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Moja ulubiona, ostatnio prawie się z nią nie rozstaje ;)

      Usuń
  3. bardzo przyjemny look. Sweter ostatnio też oglądałam w NewYorker!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna narzutka i ogólnie fajny wygląd i co mają znaczyć te swoje lata, wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nastolatką się już nie jest to i na wiek się zaczyna narzekać, ale fakt jeszcze sporo przede mną :)

      Usuń
  5. Ładna narzutka, fajna stylizacja. Ja też wybieram spodnie z wyższym stanem, co komu pasuje, nie można ślepo podążać za modą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie w 100% się zgadzam, warto wybierać to co pasuje do nas, a niekoniecznie to co jest modne. Raz jeszcze dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń