20 czerwca 2015

after hours


| spodnie - New Yorker | t-shirt - Zara | okulary - sklep online | buty - lokalny sklep (Cz-wa) |

Co robicie po wyjściu z pracy? Tak, tak wracacie do domu. Do kolejnych pilnych i nie mniej ważnych od zawodowych, obowiązków domowych. Co potem? Co robicie dla siebie? Jestem pewna, że na to pytanie każdy z nas odpowie inaczej. Wszyscy będziemy chcieli, choćby na krótką chwilę, oderwać się od codzienności, odpocząć. Co więc dla Was oznacza odpoczynek? Dla mnie odpoczynek ma wiele różnych wcieleń. 

Jest błogie lenistwo, któremu poddaje się gdy poziom energii jest znikomy, a stan emocjonalny daleki od dobrego. W taki dzień kładę się pod ciepłym kocem przed ekranem komputera, włączam ulubione produkcje filmowe i objadam się słodyczami, wtedy kalorie się nie liczą. Innym razem, gdy znajdę parę wolnych minut zasiadam do książki. Uwielbiam trzymające w napięciu kryminały. Nie jest to lekka lektura, ale na sto procent oderwę się od rzeczywistości. Przez długi czas będę rozmyślała nad wydarzeniami jakie spotkały bohaterów, próbując przewidzieć zakończenie, rozwiązać zagadkę zanim autor mi na to pozwoli. Gdy uda mi się w danym dniu mieć wolnych kilka godzin zabieram się za blog. Poświęcam czas swojej pasji, swojemu hobby. Próbuje pokazać Wam część mojego światopoglądu. Jest to mała jego cząstka, bo moda czy też styl to nie wszystko. Nie mam zwyczaju narzucać komuś swojego zdania, opinii, więc nie będę pisać Wam co myślę o początkach ludzkości, religii czy polityce, a te tematy ciekawią mnie równie mocno. Łatwo włożyć kij w mrowisko, ale niesamowicie ciężko ogarnąć późniejszy chaos jaki może się z takiego działania wytworzyć. Nadarzają się też w tygodniu, miesiącu czy też roku okazje do dalszych wyjazdów. Uwielbiam podróże i gdybym tylko miała zasobniejszy portfel, dalekie czy też te bliższe wypady planowałabym częściej. Gdy tylko pada stwierdzenie: "jedźmy gdzieś" jestem pierwsza, zapalam się. Od razu rozplanowuję wszystkie obowiązki i finanse tak, aby móc choć na kilka dni pooddychać innym powietrzem. Podróże to magia. Podczas nich mam otwarty umysł. Obserwuję, podziwiam, inspiruje się. Zawsze staram się wyciągnąć z pobytu "poza domem" to co najlepsze. Doceniam też swoje okolice. Spacer to nieodłączna część każdego mojego dnia. Podczas spaceru widzę piękne miejsca, dostrzegam zmiany. To właśnie wtedy z moim partnerem prowadzimy najpoważniejsze dyskusje, wyciągamy najtrafniejsze wnioski. Świeże powietrze, wszechobecna natura, ukochany u boku i dusza się raduje. Wszystko co wydarzyło się w pracy, w ciągu dnia, błahe i trudne sprawy... na tych parę chwil znikają, a ja regeneruję siły, odpoczywam.

11 komentarzy:

  1. spodnie przypadły mi do gustu !
    hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne jeansy :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look uwielbiam takie zwyklaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Casual lubię najbardziej ;)

      Usuń
  4. Super zdjęcia! Świetny zestaw na trochę lenistwa po pracy :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję w imieniu swoim i fotografa ;) Boyfriendy i top to dobre połączenie na wiele okazji :) Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Nie pamiętam, kiedy ostatnio miałam czas na błogie lenistwo, a uwielbiam takie nicnierobienie od czasu do czasu.
    A zestaw bardzo "mój", też się ostatnio noszę tak prosto i bez udziwnień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na "błogie lenistwo" ciężko znaleźć czas, ale jak już się trafi to trzeba korzystać ;)
      Miło mi, że zestaw się podoba. Pozdrawiam !

      Usuń
  6. Co robię dla siebie? Hmm może nie codziennie i nie po pracy, ale staram się nie zapominać o sobie i myślę, że trochę egoizmu każdej z nas się czasem przyda.
    Świetna stylizacja, aż chce się rzec "bo piękno tkwi w prostocie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, trochę "egoizmu" wskazane dla każdego z nas. Warto poświęcić czas na czynności, które sprawiają nam najwięcej przyjemności, bo myślę, że to dodaje nam siły i można więcej ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  7. Oj, łatwo się mówi:-). Też nie ustajemy w staraniach znalezienia czasu dla siebie, to żelazny punkt na liście postanowień noworocznych. Można zacząć od dłuższej chwili dla siebie spędzonej na wybieraniu ubrań, albo czytaniu magazynów o modzie. Zapraszamy też do nas na chwile relaksu i przyjemne zakupy. www.grandesaldi.pl

    OdpowiedzUsuń