classic - colors

| t-shirt - market | spódnica - TB Sport | okulary - sklep online | buty - Stradivarius |

Co kobieta założy idąc do lasu? Spódniczkę... Brzmi nieprawdopodobnie, a jednak tak właśnie było. Na wyprawę, długi spacer po lesie wybrałam m.in. tę część garderoby. Może ktoś pomyśleć: "dziwne", inny zapyta "czemu?", a kolejny powie "interesujące". Co się liczy na tego typu wyprawach? Przede wszystkim wygoda. Niezbędne będzie obuwie sportowe i komfortowe ubranie. Dokładnie to co miałam na sobie. Mamy t-shirt, który sprawdza się zawsze i wszędzie. Adidasy czy też sneakersy, wiadomo o co chodzi. Do pełni szczęścia potrzeba nam jeszcze czegoś. Ja postawiłam na spódniczkę. Odpowiednia długość, przewiewny ale nie zwiewny materiał, więc czemu nie. Prawda?

16 komentarzy:

  1. połączenie bieli i czerni to klasyka która nigdy nie wyjdzie z mody:) super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak ;) Właściwie to spódniczka jest koloru granatowego, ale niestety ustawienia aparatu i monitora sprawiły, że wygląda na czarną ;/

      Usuń
  2. Tak jest Kalinko, wygoda przede-wszystkiem :) Pięknie wyglądasz i najważniejsze że dobrze się sama w tym czujesz !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję ;* Dla mnie wygoda stanowi priorytet na równi z ogólnym wyglądem rzeczy ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia! Pięknie wyglądasz :)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu fotografa i swoim :) Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Dla mnie spódniczki też są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie zawsze to było oczywiste, a ostatnio okazało się, że spódniczki tez mogą być wygodne :)

      Usuń
  5. Klasyka świetnie przełamana adidasami. Super!
    Jeśli chodzi o stylizację do lasu to ja jestem za "interesujące", przecież nikt nie powiedział, że jak do lasu to tylko dres :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Super, miło mi to słyszeć i całkowicie się z Tobą zgadzam. Na spacer po parku czy do lasu nie trzeba od razu zakładać dresu, jest wiele innych możliwości :)

      Usuń
  6. Świetny blog ! Zapraszamy na zakupy: http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie klasyczne stylizacje! Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyka zawsze sprawdza się zawsze i wszędzie ;) Dziękuję !

      Usuń
  8. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej idealnie. Masz super figurę. Będę tu częściej wpadać i czekam na nowe stylizacje.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ogromnie miło jest czytać taki komentarz :) Oczywiście zapraszam, a jeżeli się u mnie spodobało, to zachęcam do częstszych wizyt i/lub obserwacji :) Pozdrawiam !

      Usuń