17 czerwca 2015

SUMMER IN THE CITY: T-SHIRT DRESS


| sukienka - Cubus | buty - Stradivarius | okulary - sklep online |

Lato tuż tuż... Właściwie powiedziałabym, że pierwsze jego podmuchy już za nami. Były w Częstochowie chwile upalne, gdzie temperatura była bliska lub przekraczała 30 stopni. W takie dni ma się ochotę całymi godzinami leżeć nad wodą w bikini. Mało mamy czasu na takie błogie lenistwo, dni urlopu są ograniczone. Niestety. Wypada wyjść z domu, pospacerować po ulicach miasta, załatwić parę drobnych, nie formalnych sprawunków. Ja w takiej sytuacji (właściwie jak w każdej) stawiam na casual. Moja sukienko-koszulko-pidżamka ma swoje lata, ale dopiero nie dawno otrzymała szansą na "wyjście z szafy". Będę wyprowadzać ją na spacery częściej, o ile tylko pogoda będzie dla naszej szerokości geograficznej łaskawa.

16 komentarzy:

  1. oo bardzo znajome miejsce ( chodziłam tu na PSW :D )
    sukienka bardzo fajna, idealna na upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie miałam okazji studiować na naszej Częstochowskiej uczelni, bo wybrałam tę w Katowicach, ale mimo wszystko często jestem w jej okolicach, a ten budynek naprawdę fajny wizualnie, więc stąd zdjęcia ;)

      Usuń
    2. rozumiem :) ja też mieszkam blisko, ale nie miałam jeszcze okazji nawet zrobić tam zdjęć:D

      Usuń
    3. jeżeli lubisz "niecodzienne" miejscówki na zdjęcia to polecam ten budynek, bo można stworzyć ciekawe ujęcia z nim w tle ;)

      Usuń
  2. Prosto i wygodnie, a przecież o to chodzi jeśli o letnie spacery chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten Twój minimalistyczny Look ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Świetna casualowa stylizacja :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega podoba mi się to połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak mało elementów, ale stylizacja bardzo fajna! :)

    OdpowiedzUsuń