black & white summer edition


| t-shirt - Reserved | spodnie - Terranova | okulary - sklep online | buty - Stradivarius |

Uwielbiam kolory, ale nie wyobrażam sobie swojej codziennej garderoby bez połączenia bieli i czerni. Właściwie, biel i czerń to baza większości moich stylizacji. Bardzo często, o ile nie zawsze, przygotowywanie zestawu w który mam się ubrać zaczynam od tego połączenia kolorystycznego. Uważam, że jest uniwersalne, ponadczasowe, klasyczne i w każdej sytuacji eleganckie. Ważne, a może i najważniejsze, jest też, to że czuję się w nim dobrze. Po takim wstępie nie będzie dziwić nikogo, że takie, a nie inne ubrania wybrałam na długi spacer po mieście. Za sprawą gościa z jakże odległych okolic New Jersey mieliśmy okazje na nowo poznać nasze miasto, ponownie odwiedzić miejsca w których dawno nie byliśmy. To były intensywne dwa tygodnie. Najpierw mnóstwo przygotowań, generalne porządki w mieszkaniu, a potem wspólnie spędzany czas. Odwiedziliśmy mnóstwo miejsc w Częstochowie i jej bliższej lub nieco dalszej okolicy. Chcieliśmy pokazać wszystko co naszym zdaniem jest warte zobaczenia. Było tego dużo, a potem się okazało, że jest jeszcze mnóstwo miejsc do odwiedzenia. Czasu mieliśmy za mało. Tak mało, że nie było kiedy się wyspać, a co dopiero dodać nowej notki na bloga. Podczas tej pogoni za zwiedzaniem uświadomiłam sobie jedno. Jura jest piękna, Polska jest piękna i tak wiele jest jeszcze do odkrycia. 

14 komentarzy:

  1. Fajny wakacyjny look,
    buty super
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba, dziękuję :)

      Usuń
  2. bardzo spodobały mi się spodnie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. moją uwagę przykuły buciki, są świetne!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Moje ulubione buty sportowe :)

      Usuń
  4. Fajny look, spodnie super.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post, interesujący!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń