11 lipca 2015

pearls


| marynarka - Zara (TUTAJ) | t-shirt, spodnie - sh | okulary - sklep online | buty - lokaly sklep (cz-wa) |

Gdzie robicie zakupy? Mam na myśli te odzieżowe. Ja najczęściej robię zakupy w second-hand-ach. Dlaczego? Powodów jest wiele. Głównym jest fakt, że to tam znajduję ciekawe, oryginalne ubrania, niejednokrotnie dużo lepszej jakości od tych serwowanych w sieciówkach. Chociaż i w tych sklepach zdarzają się, rzadko ale jednak, wyjątkowo dobre egzemplarze. Drugim miejscem w którym poszukuję modowych "perełek" są outlet-y. Mamy ich w Częstochowie kilka. To kolejne miejsce w którym można znaleźć pojedyncze egzemplarze końcówek kolekcji popularnych i mniej znanych sklepów dostępnych w galeriach handlowych. Fajne jest w nich to, że ubrania tam sprzedawane są w cenach znacznie niższych niż regularna cena z metki znanej marki. Przykład: ja za swoją marynarkę, którą możecie oglądać na powyższych zdjęciach zapłaciłam 85 zł. Jest to produkt by Zara, więc gdybym chciała ją kupić w tym, że sklepie musiałabym za nią zapłacić znacznie więcej, około 200-300 zł, bo tyle średnio kosztują tam marynarki. Warto do outlet-ów zaglądać. Kolejnym miejscem w którym można znaleźć modowe smaczki są lokalne butiki. Tego typu sklepy są bardzo różnorodne. Nie koniecznie będą tam ubrania pojedyncze, ale nie będzie to też "masówka" jak w przypadku sklepów sieciowych. Ostatnim miejscem do którego zaglądam o każdej porze dnia i nocy są sklepy online. W nich znaleźć można dosłownie wszystko. Gdy poszukujecie czegoś konkretnego, a nie macie ochoty czasu lub zwyczajnie nie ma nigdzie tego czego potrzebujecie, uruchomcie internet. Wystarczy wpisać odpowiednie słowa klucze i od razu znajdziemy dziesiątki, a może i setki propozycji ze zdjęciami, wymiarami, cenami. Opcji zakupowych jest mnóstwo. Rzeczy do kupienie jeszcze więcej. Pieniędzy z miesiąca na miesiąc jakoś nie przybywa... Idę poszperać w swojej szafie. Tam zawsze wyszperam perełkę o której zapomniałam. 

9 komentarzy:

  1. Prosto i na luzie to co kocham.
    Bardzo fajna ramoneska.

    Pozdrawiam
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Ja też to właśnie kocham ;) Pozdrawiam !

      Usuń
  2. świetna kurtka! bardzo mi się podoba:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba takie minimalistyczne zestawienie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo je lubię :) Dziękuję !

      Usuń
  4. Kurtka super współgra z okularami, które moim zdaniem świetnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że okulary dodają "tego czegoś" do wielu stylizacji ;) Dziękuję i pozdrawiam !

      Usuń