05 lipca 2015

places


| top - sh | spodenki - H&M | okulary - sklep online | buty - New Yorker |

Są takie miejsca do których ciągle chce się wracać. Znacie Olsztyn koło Częstochowy? Ja mogłabym go ciągle poznawać od nowa. Pamiętam go z dzieciństwa. W tamtym okresie prawie co niedziele jeździłam z rodzicami do jednej z pod częstochowskich wsi, aby odwiedzić rodzinę. Za każdym razem przejeżdżaliśmy przez Olsztyn. Z za szyby samochodu podziwiałam ruiny zamku i jego malownicze okolice. Pierwszy raz miałam okazje go zwiedzić w drugiej lub trzeciej klasie podstawówki. Z ogromnym zaciekawieniem słuchałam historii tego miejsca. W latach późniejszych poznałam jego okolice. Wzniesienia z wapiennymi skałami. Piękne widoki na pobliskie lasy, Sokole Góry i sporą część Jury. Jest też takie miejsce z którego genialnie widać ruiny zamku i panoramę Olsztyna. Mnóstwo niesamowitych widoków. Kiedy tam jestem zapominam o zmartwieniach, troskach dnia codziennego. Relaksuje się, ciesze oczy i ładuję się pozytywną energią. 

11 komentarzy:

  1. Ja też się tam relaksuję ale z Tobą Kalinko ! <3 Pięknie wyglądasz i ładne zdjęcia nam wyszły ! :) Jura to coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jura jest najpiękniejsza <3 Dziękuję za super fotki :* <3

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia, takie klimatyczne *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję w imieniu swoim i fotografa :)

      Usuń
  3. śliczny zestaw:) piękne widoki!
    pozdrawiam:)

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba :) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz! Spodenki mają b.fajny kolorek ;) No i ten zachód słońca, wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne szorty i śliczna stylizacja. Podobne możesz znaleźć u nas. Byłoby miło zobaczyć cię w czym takim. http://www.grandesaldi.pl/piekne-wiosenno-letnie-szorty

    OdpowiedzUsuń