SUMMER IN THE CITY: strips


| t-shirt, spodenki - sh | okulary - sklep online | buty - CCC |

Gdy upał daje się we znaki najchętniej wskoczyłabym w bikini i wygrzewała się przy wodzie. Niestety, nie uczę się już i nie mam kilku długich tygodni lenistwa. Szkoda. Trzeba wyjść z domu, iść do pracy. Co oprócz sukienki można założyć na siebie w te letnie gorące dni? Oczywiście, spódniczkę czy też szorty. Kiedyś instynktownie i od razu powiedziałabym, że u mnie w grę wchodzą tylko spodenki, ale ale... Pozmieniało się trochę. Teraz chętnie wskoczę i w sukienkę i w spódniczkę i w szorty. Ostatnio nie tylko je kupuje, zaczęłam je też nosić! Zapewne to nic specjalnego dla większości kobiet. U mnie nie było to nigdy takie oczywiste. Nie lubiłam tego typu ubrań i nawet szortów unikałam. Przyczyną takiego stanu rzeczy były kompleksy. Musiało minąć dużo czasu, aby to się zmieniło. Samoakceptacja przyszła z wiekiem. Zrozumiałam, że trzeba akceptować siebie takim jakim się jest. Ze wszystkimi mankamentami i tymi niewieloma drobnostkami, które się nam w nas samych podobają. Moje ciało nie jest idealne i uświadomiłam sobie, że nigdy nie będzie. Nie będę wyglądać jak modelki z okładek kolorowych czasopism i tak właściwie... to nie chcę tak wyglądać. Chcę czuć się dobrze w swojej skórze. Każdy z nas jest piękny, tylko to piękno trzeba umieć dostrzec. Otwórzcie szeroko oczy i wypatrujcie... najlepiej zacznijcie od odbicia w lustrze.

10 komentarzy:

  1. Kalinko Jesteś Piękną i wyjątkową Kobietą !!! :) a kolorowe modelki to ściema - photoshop + poprawianie ciała (kształty)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, duża zasługa "urody" perfekcyjnych kobiet z okładek magazynów to programy do obróbki graficznej zdjęć ;) Dziękuję ;* <3

      Usuń
  2. Do lubienia i akceptowania siebie w pełni trzeba dojrzeć, na każdego przyjdzie czas :)
    uwielbiam paseczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja ;) Widocznie mój czas nastał właśnie teraz, ale ten czas u każdego jest inny :)
      Ja też pokochałam paski ;) Dziękuję i pozdrawiam !

      Usuń
  3. uwielbiam takie cienkie paseczki! bardzo mi się podoba:*
    pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję i pozdrawiam !

      Usuń
  4. Posiadam takie buty w dwóch różnych kolorach i zdecydowanie są moimi ulubionymi. Czuję się w nich jak w kapciach. Świetna stylówka, uwielbiam połączenie marynarskich pasków z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam niebieskie, ale się zużyły i zaopatrzyłam się w czerwone, które widać na zdjęciach powyżej ;) Są mega wygodne i to jedne z moich ulubionych letnich butów :) Ślicznie dziękuję ;* Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Paseczki zawsze spoko! :) Ja bardzo lubię w każdej wersji kolorystycznej :) Super wyglądasz Kochana :) A co do nóg, to już kiedyś Ci mówiłam, że nie wiem co od nich chcesz - są super!! :) Moje to dopiero pasztetowe belki, ale cóż, czasem się bardziej akceptuję, czasem mam z tego powodu doła... Jednak nie to jest w życiu najważniejsze i często się sprowadzam do pionu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love this!

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń