architecture


| kurtka, okulary - sklep online | bluzka - sh | spodnie - H&M | buty - Reebok |

Gdzie się urodziliście? Skąd pochodzicie? Gdzie mieszkacie? Ja na wszystkie pytania odpowiem tak samo - Częstochowa. Urodziłam się i mieszkam w Częstochowie od zawsze, a co najważniejsze bardzo lubię swoje miasto. Lubię je za wiele rzeczy. Za klimatyczne miejsca, stare budynki i piękne malownicze zakątki. Za to, że jest mała, spokojna, ale ma to wszystko czego mieszkańcom potrzeba. Za to, że ciągle się rozwija. Znajdą się tu kreatywni ludzie. Innowacyjne pomysły i atmosfera. Są miejsca, osoby i budynki, charakterystyczne dla tego regionu. Kto był ten wie, a kto nie miał okazji zajrzeć powinien nadrobić zaległości. Może spotkamy się w alejach, a może zobaczycie mnie nad rzeką karmiącą kaczki... Wszystko się zdarzyć może. 

19 komentarzy:

  1. Śliczna kurteczka, bardzo fajny look
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi czytać, że się podoba :) Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Piękna jesteś Kalinko moja :) <3 i bardzo pięknie napisałaś !!! :) Zgadzam się z całością ! :) brawo bisiuuuu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kurtka :)
    zapraszam do mnie http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo, bardzo lubię swoje rodzinne miasteczko. Jest oazą spokoju.
    Co do stylizacji to jest to nie moja bajka. Dresy w codziennej stylizacji nigdy mnie nie przekonywały. Chyba, że do joggingu. Podoba mi się kurtka z ciekawym printem. Niemniej uważam, że z jeansami lepiej by się komponowała :) Sam zastanawiałem się nad kupnem reeboków classic leather, ale niestety model, który podobał mi się najbardziej... nigdzie nie jest dostępny.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe miasta są najlepsze ;)

      Jasne, każdy ma inne wyczucie estetyki i upodobania. Ja w takich zestawieniach czuje się bardzo dobrze. Dresów bym nie założyła do tej kurtki, ale spodnie o luźnym kroju są wygodne i praktyczne. Ta kurtka z jeansami też by się fajnie prezentowały. Reeboki polecam są świetne i super wygodne. Warto szukać, może gdzieś znajdzie się wymarzony model ;)

      Usuń
  5. Świetne jest to połączenie! Z pozoru proste, ale kurta robi swoje :) Buty to miazga!!!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja mi się podoba, chociaż ja zamiast butów z Rebooka założyłabym szpilki, które optycznie wydłużyłyby Twoją nogę. Spodnie dresowe+ kurteczka w stylu vintage? Na wielki plus! Lubię ciekawe połączenia, to troszkę przypomina mi orient :)!

    Pozdrawiam, http://mademoiselleviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jasne jeżeli ktoś lubi obcasy to też jest fajna opcja. Ja jestem fanką obuwia sportowego ;) Pozdrawiam !

      Usuń
    2. Viktoria Brzeska, chyba nie widziałaś Kaliny na żywo.. jest wysoką kobietą i szpilki są niepotrzebne ;) W szpilkach miałaby 2 metry.

      Usuń
  7. Piękny bomber <3
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas http://fanaberieoutlet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka i buty wymiatają. Superowa stylizacja. Idealnie pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czuję się w takiej stylizacji bardzo dobrze. Miło, że to widać ;)

      Usuń
  9. Genialna stylizacja, wszystko tak wyważone i lekko zestawione, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń